Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

alle farger jeg har prøvd blir det rødskjær i! hittil har jeg bare prøvd lysere brunfarger og da kommer rødskjæret

Anonym poster: c608c6ec7cb8f5ba5fd1a9220e454088

Videoannonse
Annonse
Gjest Tinkerbell
Skrevet

Prøv askebrunt, det har som regel tatt knekken på rødskjær i mitt hår.

Men.. å finne askebrunt i butikkene i Norge er ganske så vanskelig, så enten må du bestille fra nettet eller så må du til frisøren for å farge det der.

AnonymBruker
Skrevet

ok, har totalt frisørskrekk så det blir ikke aktuelt, hvilke askefarger finnes i butikkene da?

Anonym poster: c608c6ec7cb8f5ba5fd1a9220e454088

Gjest Tinkerbell
Skrevet

Jeg har bare funnet askeblondt i butikkene her i Oslo. Men du kan jo bestille en askebrun farge fra nettet.

Skrevet

Jeg vet at i England, vi bruker noe som heter "toner" for å fjerne rødskjær i blondt hår. Det er en blå eller fiolett, lav peroxide farge, fjerner det bare den røde og gule. Jeg har ikke sett den i Norge, men sannsynligvis finnes!

Gjest puffy
Skrevet

Hmm, jeg ville nok tatt turen til frisøren med mindre du har veldig dreisen på hår selv. Det er kjedelig hvis du prøver og det ikke blir bra for å så dra til frisøren for å rette opp i det. Men ta deg en ringerunde, søk på google over de beste frisørene i området ditt og stikk innom for en prat med dem og forklar nøyaktig hva du er ute etter, gjerne med bilder :) Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...