Gjest Mooky Skrevet 24. juli 2012 #1 Skrevet 24. juli 2012 Hei! Jeg og kjæresten skal til Sardinia, Alghero, i sommer. Vi skal være 15 dager så vil gjerne ha noen tips hvis noen har vært der. Vi er ikke særlig opptatt av typisk museer og gå å kikke på malerier typisk, vi er bare 20 år så er mer på utkikk etter fine strender og shoppingmuligheter. Er også glad i å se uvanlige ting i naturen, eller f.eks. dyreparker. Vi har ikke tenkt å leie bil (vet ikke om det er lov engang når vi bare har hatt sertifikat i 2 år?) men kanskje et par scootere (hvis vi tørr), så kan ikke reise så kjempelangt fra Alghero, men kan godt ta tog/buss. Har tenkt å dra innom Sassari for litt shopping og å oppleve storbyen. Vil også til Stintino for å oppleve stranda/strendene der. Vi har også tenkt å dykke og dra på båttur. Er det noen som har noen andre tips?
pratsom Skrevet 25. juli 2012 #2 Skrevet 25. juli 2012 (endret) Vil helt klart anbefale dere å reise til Carloforte, var der i to uker, mest awesome ferien jeg har hatt ever Sardinia har utrolig mange turister, men på Carloforte er turister så godt som et fremmedord. Man kan uten problemer finne sin "egen" strand, så om man ikke er så giret på å bade i turister, men i sjøen, er dette stedet for dere utrolig mange steder å snorkle/dykke er det og Eneste "problemet" med øyen jeg kan nevne er at bortimot ingen kan engelsk på øyen, men kan man noen få gloser italiens fikses resten med kropsspråk (noe som og er tilfelle på Sardinia) Tror nok ikke leiebil skal bli noe problem, så om dere har tid/penger vil jeg anbefale dere å kjøre til Carloforte, dere kommer nok ikke til å angre God tuuuur! :D Endret 25. juli 2012 av pratsom
Gjest Mooky Skrevet 25. juli 2012 #3 Skrevet 25. juli 2012 Tusen takk for svar! :D Skal nevne Carloforte og så får vi se hva vi gjør, høres veldig bra ut Noen andre som vil gi tips? 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå