Gå til innhold

Hva synes gutter om bandana?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

hot or not med bandana?

Anonym poster: 8d9e725539000a5482a915edafdd57cd

post-37809-0-53957800-1343158680_thumb.j

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er jente, men tillater meg likevel å svare:

Det er utrolig stygt! De aller, aller fleste jenter som går med det ser ut som billige whitetrash bikerbabes. De eneste som kler det er jenter som kler alt (altså de som kan dra på seg en søplesekk og likevel se fantastiske ut). HVORFOR skal man ta på seg noe sånt når det finnes så mange andre finer tørklær, hårband og pynteting man kan ha i håret?

Gjest Herr Heftig
Skrevet

bandana+argentina.jpg

Jeg trodde det var dette som var bandana jeg. Har ikke noe imot det, men det TS viser likte jeg ikke noe særlig.

Skrevet

Hadde på meg bandana ute på byen her en kveld. Møtte en ny gutt, han huska navnet på venninna mi og kalte meg "krusedullen" på grunn av "tingen som snurrer oppå hodet ditt" resten av kvelden.

I think that's a no.

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes slik du viste på bildet var utrolig pent, men det bildet ovenfor var helt forferdelig.

• Liker 2
Skrevet

Jeg syntes det er helt grusomt. Som en tidligere over meg sa; jenta som kler alt vil kle dette

Skrevet

Skal mye til for å klare å få bandana til å funke, skal være rette typen dame med gjennomført stil som passer til bandana. Helst litt motorolje på kinnet og slitne vide jeans, da hadde jeg lett blitt lurt. Men slikt er det bare på film. Så hot or not... NOT.

Skrevet

Friskt og fint og hot synes jeg. Hvis du er ei jente som er flink til å bruke litt femi dilldall her og der.

• Liker 1
Skrevet

Følger etter Ethereal og svarer jeg og :)

Hvis man skal bruke en eller annen form for tørkle kan man vel heller gjøre noe sånt som dette?

Det øverste bildet er det bare Tupac som slipper unna med, det andre bildet er bedre, men jeg synes det blir litt i overkant biker-look-

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...