Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ser på vekta nå at jeg har lagt på meg 1-2 kg. Men tar det lang tid å bli kvitt dette? Forbrenner ca 1600 kcal når jeg sitter i ro, og i aktivitet 1800. Hva skal jeg ligge på sånn ca om jeg vil ned i vekt? Skal jeg jogge? Trene vekter?

Jeg er tynn, men føler nå at jeg har fått litt mage. Uff, blir lei meg! :forvirret: Føler ikke at jeg har spist så mye godt, kanskje det er vann/salt som gjør at kroppen min er sånn? Har mensen også.

Anonym poster: 607b21377a38370e2a7ba6f75453c721

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om du er tynn bør du heller på å komme i form og bli sunnere. Spis sunt, ikke tenk kalorier. Tren både styrke og kondisjon.

• Liker 1
Skrevet

Jeg ser på vekta nå at jeg har lagt på meg 1-2 kg. Men tar det lang tid å bli kvitt dette? Forbrenner ca 1600 kcal når jeg sitter i ro, og i aktivitet 1800. Hva skal jeg ligge på sånn ca om jeg vil ned i vekt? Skal jeg jogge? Trene vekter?

Jeg er tynn, men føler nå at jeg har fått litt mage. Uff, blir lei meg! :forvirret: Føler ikke at jeg har spist så mye godt, kanskje det er vann/salt som gjør at kroppen min er sånn? Har mensen også.

Anonym poster: 607b21377a38370e2a7ba6f75453c721

Jenters vekt varierer med 1-2 kg i løpet av menstruasjonssyklusen. Du har altså neppe lagt på deg, det er nok heller snakk om naturlige variasjoner.

Som KaDust sier, bør du fokusere på sunnhet og helse, ikke kalorier og vekt. Det er helt unødvendig når du er normalvektig. Spis grønnsaker og fisk, og nyt kun godis og alkohol på lørdagen. Beveg deg hver dag og tren 2-3 ganger i uka, så vil du føle deg vel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...