c44 Skrevet 24. juli 2012 #1 Skrevet 24. juli 2012 Jeg skal ha med meg en kavaler til mitt brors bryllup. Han kjenner broren min, men de er ikke akkurat bestevenner.. mer bekjente. Han og jeg har nylig gjort det slutt, men var et par når han ble bedt. Er det fortsatt ok at jeg tar med han da? Hvis du hadde vært brudepar i dette bryllupet, føler du at han hadde utnyttet dette? Jeg og min kavaler har et av og på forhold, men jeg vil gjerne ha han med fordi vi går godt overens og det ser ganske fint ut siden de andre søskene mine har med seg "date"
Portvinpiken Skrevet 24. juli 2012 #2 Skrevet 24. juli 2012 Som brud bryr jeg meg skremmende lite om hvem mine gjester velger å ta med som kavaler. Det som teller er at den inviterte tar med noen hun/han HAR LYST å gå sammen med. Det er jo det som er viktig da - ikke noe annet. 2
Charleene Skrevet 28. juli 2012 #3 Skrevet 28. juli 2012 Høres ut som om dette er noen du kan ta med deg ja Mine gjester har bidratt med betraktelig mer drama enn dette i forkant. Sammen, ikke sammen, den ene nekter å komme, nesten sammen, begge kommer, sånn delvis sammen, den andre blir usikker på om å gå i bryllup sammen er lurt og konklusjonen ble at de kommer begge to. Men fortsatt en uke igjen, så mye kan vel forandre seg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå