AnonymBruker Skrevet 24. juli 2012 #1 Skrevet 24. juli 2012 Argh, jeg forstår ikke damer Altså, man utveksler flere hyggelige meldinger på sukker, blir enig om å treffes å ta en kaffe... En kaffe ble til flere, og vi lo masse... og det jeg trodde skulle ta tre kvarter til en time, ble nesten fem timer. Fordi tiden bare gikk og vi lo nesten hele tiden... Så nesten helt stille, ingen meldinger fra henne hverken på mobil eller sukker.. dvs. hun kan svare helt kort om hun får en tekstmelding av meg Nok en ting jeg ikke forstår :/ ja ja Nå lar i alle fall jeg det være stille, også får neste hint eventuelt komme fra henne.. Anonym poster: 80c74cfa458d427f7aba31ba10ff5e44
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2012 #2 Skrevet 24. juli 2012 Hva om du sender henne en mld der du spør om hun vil møte deg igjen? Anonym poster: 7ee2aa8b75ccd93efc596c762ab55bf4
Aprilcch Skrevet 24. juli 2012 #3 Skrevet 24. juli 2012 Det er jo ofte sånn i dagens samfunn at gutter forventes å ta initiativet. Kanskje hun kun venter på at du skal gjøres det? Jeg sender helt klart melding til gutten hvis vi har vært på flere datere og jeg vet at han er interessert. om jeg er usikker på om han er interessert og jeg ikke klarer tolke signalene hans så dropper jeg det kanskje for å unngå å bli såret. Uansett så bør du sende en melding og høre om hun har lyst til å finne på noe en dag. For alternativet er jo at du kommer til å gå og lure. Og det er jo ingen tjent med.
Jentejente24 Skrevet 24. juli 2012 #4 Skrevet 24. juli 2012 Som jente liker jeg egentlig å ta initiativ til et andre møte osv, men som Aprilcch, så er det faktisk sånn at ballen ligger litt hos gutta der.. Så selvom jeg godt kunne tatt kontakt etter første møte, så hadde jeg nok ventet en stund, for å se om gutten hadde kontaktet meg.. ! Så jeg ville faktisk bare hoppet i det og sendt en melding/ringt:) Man har jo uansett ingenting å tape på det heller..!
Gjest Bandit Skrevet 24. juli 2012 #5 Skrevet 24. juli 2012 Du har tatt kontakt, og får veldig lite igjen. Jeg hadde mistet interessen allerede. Kvinner er nødt til å gjøre en liten innsats de også. Jeg ville gått videre, og om hun tar kontakt igjen, blir det kun en positiv overraskelse. 1
Capt. Obvious Skrevet 24. juli 2012 #6 Skrevet 24. juli 2012 Hvis hun svarer kort og ikke er videre interessert, f. eks at hun følger opp med spørsmål selv, så er hun nok ikke veldig interessert desverre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå