AnonymBruker Skrevet 24. juli 2012 #1 Skrevet 24. juli 2012 De siste to ukene har jeg snakket mye med en gutt fra et gamingforum vi begge er medlem på. Vi har blitt raskt kjent, utvekslet et par bilder og planlegger nå å møtes. Men nervene mine er uutholddelige. Han har tross alt bare sett et par bilder av meg, og selv om jeg ikke er stygg så er det jo godt mulig han blir skuffet. Han har sagt at han har lyst til å kysse meg, men de kan jo hende han blir fullstendig avtent når han ser meg IRL, jeg føler at han har så høye forhåpninger til hele greia, selv om det kan bli både kleint og skuffende, og det skremmer meg. Jeg har datet litt på sukker og slikt tidligere, men jeg har aldri vært så nervøs før! hvordan takler dere andre nettdatere dette? Anonym poster: 13544e996dc6910a2e776b26143a63cf
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2012 #2 Skrevet 24. juli 2012 Jeg skal møte en fra nettet, og gleder meg! Er lurt at du viser deg på cam, og snakker med han tlf først. Det har jeg gjort Skal møte han i august, så er ikke så lenge igjen. Har kanskje litt store forhåpninger, men prøver å holde kontakten oppe til vi skal møtes. Merker at det begynner å dabbe litt av, så er ikke så lett. Så jeg har det litt som deg, bare at vi har snakket i en mnd da. Anonym poster: b6bd7281ab590108af709cb78413d56a
melly666 Skrevet 24. juli 2012 #3 Skrevet 24. juli 2012 Trøst deg med at alle har det slik før første date, uansett hvordan man møtes. Man har jo aldri en garanti for at kjemien stemmer likegodt som man trodde. Jeg tenker, ikke legg så mye i det. Hvis han blir skuffet så er det hans problem. Jeg ville dratt med tanken om at jeg skal møte en ny person og kose meg med *hva enn dere skal gjøre* og så ta ting som det kommer. Det trenger ikke å klaffe mellom dere - hvis det ikke gjør det er du bare en opplevelse rikere.
Aprilcch Skrevet 24. juli 2012 #4 Skrevet 24. juli 2012 Jeg har faktisk aldri tenkt det når jeg har møtt gutter for første date selv når jeg har datet gutter fra nett. Jeg er mer opptatt av om jeg kommer til å like dem. Fokuser på det du, og ha selvtillit på at du er rå så går det så fint at. Og om det ikke er klaff kan du selvfølgelig bare gå ikke sant?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå