AnonymBruker Skrevet 24. juli 2012 #1 Skrevet 24. juli 2012 Kan noen med hair talk extension hjelpe meg litt? Har bestilt men får ikke se fargene pga lang avstand. Frisøren sier fargen 60 er gått ut og det beste altwernativ da er 613. Skal blande med noen mørkere askefarger i under håret. Er litt redd for at 613 blir for gylden i fargen. Mitt eget hår er kaldt lyst/mørkere ask/grå tonet. Går det an å bruke blå shampoo på extension? Er det noen som har 613 som kan si noe om fargen? Jeg er typen som lett blir rød i ansiktet om fargen er for gylden. Veldig glad for svar Anonym poster: 58690a3db3e94f01760adff02c473204
Cherish Skrevet 25. juli 2012 #2 Skrevet 25. juli 2012 (endret) Jeg har hatt 613, og må si at jeg syntes fargen var litt for gul. Jeg vasket jevnlig med lillasjampo, og det fungerte bra! Brukte den fra Joico. Endret 25. juli 2012 av Cherish
elliane Skrevet 25. juli 2012 #3 Skrevet 25. juli 2012 Jeg har hatt 613, og må si at jeg syntes fargen var litt for gul. Jeg vasket jevnlig med lillasjampo, og det fungerte bra! Brukte den fra Joico. Ok takk for svar, skal prøve joico sin. Synst det er rart at 60 er gått ut. Neste gang tror jeg at jeg bestiller et kvalitetsmeke fra nette. Finnes jo i utallige farger enkelte merker. I og med det er første gang nå så tenkte jeg å bruke frisør. Får satse på at joico fungerer:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå