Gå til innhold

Hjelp vi må på ferie!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi bor på østlandet og trenger hjelp til å finne et passende reisemål i Danmark (ikke legoland) eller Sverige. Det må ikke være mer enn fire timers kjøretur fra Strømstad/Hirtshals (husker ikke hva den andre kaia heter i D). Det skal være en overnatting eller to. Har barn på 10 og 7 år (gutter). Forslag og erfaringer?

Anonym poster: aaa560cdcff161098b38931ae03c1770

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg aner ikke hvor de kaiene er, men jeg leste noe om lalandia, kanskje det kunne være noe? Det skulle man hvert fall tro barn i den alderen ville ha glede av. Ikke er man så avhengig av været heller.

AnonymBruker
Skrevet

lalandia er legoland og derfor uaktuelt, som sagt, men ellers takker jeg for forslag!

Jeg hører gjerne fra flere.

ts

Anonym poster: 4d8e522411811d6d540cf1d979656e73

Skrevet

Åja, sorry, det visste jeg ikke. Bare så en reklame og syns det så barnevennlig ut :)

AnonymBruker
Skrevet

Det finnes to Lalandia... ett ved legoland og ett i Rødby. det er ikke lange kjøreturen fra Hirtshals.

Ellers er kjøbenhavn en flott by å feriere i med barn:)

Anonym poster: 9ed47e02427e1cae589570e4d733c450

Skrevet

danmark er jo mye mer enn legoland...bonbon land,løveparken, og det er jo mange badelander der

Skrevet

Hva med the reef i fredrikshavn? Da kan dere reise med stenaline fra oslo og hotellet ligger en liten spasertur fra kaia. Det er et fantastisk badeland som skal være som karibien. Hotell og badeland i ett. Det er kjempe fint og ganske nytt. Var der i sommer :)

Www.thereef.no du kan se bilder og sånn der. Koster ikke så veeldig mye heller, stenaline har pakkepriser

AnonymBruker
Skrevet

Takk for gode forslag som har hjulet til å finne et sted å feriere!

ts

Anonym poster: 4d8e522411811d6d540cf1d979656e73

Skrevet

Er glad i Fårup sommerland også jeg :) I nærheten av løkken, ca 45min fra hirtshals. Der har du også en hel masse feriecenter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...