Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

lillegutt skal begynne i barnehagen i vinter og må nesten ha vognpose å ligge i..

vi har voksipose hjemme, men må vi kjøpe en til, til barnehagen??de er ikke akuratt billige...

hva bruker dere i vognen i barnehagen?

Endret av ^me^
Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg kjøpte en brukt voksipose på finn for noen hundrelapper. Hadde den i barnehagen. Solgte den igjen på finn til samme pris 2 barn senere :fnise:

Gjest chiki
Skrevet

Kjøpte en brukt dunpose på finn.no, så hadde jeg den tykkeste som jeg kjøpte ny i barnehagen. Når våren kom så byttet jeg om på de og brukte heller ullteppe på henne om der var litt kaldt. Hun sover ikke ute i vogn når hun er hjemme

Gjest pysepusen
Skrevet

Kjøpte sovepose på XXL faktisk. Men lurer på om nestemann skal få "skikkelig" pose i barnehagen, det er jo faktisk der de bruker den mest.

Gjest Magdalene
Skrevet

Kjøpte brukt voksi classic på finn.no til et par hundrelapper. Slitt og stygg, men gjør nytta si ;)

Skrevet

I barnehagen sover han 5 av 7 dager i uken, dermed må den beste posen være der. Du kan jo også ta med vognen hjem til helgen, og bruke samme vogn i bhg som hjemme (noen steder jeg har jobbet i bhg har det vært et krav, pga skikkelig vask der vognene står, i helgene). Og kjøp den gamle typen voksipose, som kan knytes igjen overalt, i stedenfor disse nye med glidelås, som sklir opp og etterlater ungen bar på brystet.

Gjest Marmot
Skrevet

Vi har to Voksi-poser, siden vognen står i bhg i helgene også, dessuten hender det vi tar en uplanlagt fridag. Jeg har sydd to vår/høst-poser også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...