Gå til innhold

Fortell din kjærlighetshistorie

Anbefalte innlegg

Gjest Reza08
Skrevet

Del din kjærlighetshistorie uansett hva du har erfart.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du får sikkert flere svar hvis du ikke legger tråden på singelforumet ;)

Anonym poster: 175f1bb72eb0b26893bc5b3759c9a5ae

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

var sammen med en gutt når jeg var 18år han var en grusom kjæreste! så traff jeg en kompis av han som tok meg med varme armer og trøstet meg. Han ble jeg forelsket i og vi ble sammen(var 18år da), han var rusmisbruker... jeg ble så glad i ham at jeg ville satse på ham og ba han velge meg eller rusen. han valgte meg og sammen kjempet vi mot rusen i 1,5 år før han var HELT rusfri. det var tungt med alt som fulgte med av svik (fra begges sider som utroskap,mistilitt,løgn osv) og hvordan abstinensene gikk utover meg. Etter kjemping for å få forholde til å fungere er vi nå den dag i dag så glad for at vi klarte å jobbe gjennom det(litt på egenhånd og med litt hjelp) og vi har idag et godt,stabilt forhold med tilitt og kjærlighet. fant også ut at samboeren hadde add/adhd og det var mye av grunnen til det "grusomme" som skjedde, det er fortsatt litt tøft med add/adhd´en men det er under behandling.

det høres kanskje grusomt ut, men det var verdt det. vi er nå 21år og har det bedre enn noen sinne. vi har vært til helvette og tilbake, men vi kom sterkere ut av det sammen :D

wub.png han er helt fantastisk: omsorgsfull,omtenksom, forteller meg hele tiden hvor fin jeg er,hvor mye han elsker meg og takker meg for jeg hjalp han ut av rusen, at vi skal få barn og gifte oss :) (selvfølgelig er ikke alt rosenrødt, men for det meste er det det)

Anonym poster: 824626d84f68bcec9ce3bc211a17a9a6

• Liker 3
Skrevet

kan ikke denne tråden flyttes?:P

Gjest Reza08
Skrevet

kan ikke denne tråden flyttes?:P

Det går helt sikkert, er bare ikke helt innefattet med flytting av tema :)

Gjest Reza08
Skrevet

var sammen med en gutt når jeg var 18år han var en grusom kjæreste! så traff jeg en kompis av han som tok meg med varme armer og trøstet meg. Han ble jeg forelsket i og vi ble sammen(var 18år da), han var rusmisbruker... jeg ble så glad i ham at jeg ville satse på ham og ba han velge meg eller rusen. han valgte meg og sammen kjempet vi mot rusen i 1,5 år før han var HELT rusfri. det var tungt med alt som fulgte med av svik (fra begges sider som utroskap,mistilitt,løgn osv) og hvordan abstinensene gikk utover meg. Etter kjemping for å få forholde til å fungere er vi nå den dag i dag så glad for at vi klarte å jobbe gjennom det(litt på egenhånd og med litt hjelp) og vi har idag et godt,stabilt forhold med tilitt og kjærlighet. fant også ut at samboeren hadde add/adhd og det var mye av grunnen til det "grusomme" som skjedde, det er fortsatt litt tøft med add/adhd´en men det er under behandling.

det høres kanskje grusomt ut, men det var verdt det. vi er nå 21år og har det bedre enn noen sinne. vi har vært til helvette og tilbake, men vi kom sterkere ut av det sammen :D

wub.png han er helt fantastisk: omsorgsfull,omtenksom, forteller meg hele tiden hvor fin jeg er,hvor mye han elsker meg og takker meg for jeg hjalp han ut av rusen, at vi skal få barn og gifte oss :) (selvfølgelig er ikke alt rosenrødt, men for det meste er det det)

Anonym poster: 824626d84f68bcec9ce3bc211a17a9a6

Denne historien hørtes helt fantastisk ut, det må jeg virkelig si. Det er akkurat sånne personer verden trenger, som hjelper hverandre med alt som er vanskelig, og som setter hverandre høyt.

Skrevet

Har nettop blitt "dumpet" av en gutt jeg datet. han var super søt, viste alle tegn på at han likte meg veldig veldig godt. frem til jeg fikk forklaring i dag at "du vil nok mer enn meg, har nettop kommet ut av et langt forhold og ønsker ingen kjæreste akkuratt nå" Selvom han sa han ville treffes mer. bare en uke siden vi hadde det hyggelig sammen over fler døgn.

Det er virkelig ikke rart man ikke forstår seg på disse mennene når de sender så forskjellige signaler.

Gjest babyfirefly91
Skrevet

Denne historien hørtes helt fantastisk ut, det må jeg virkelig si. Det er akkurat sånne personer verden trenger, som hjelper hverandre med alt som er vanskelig, og som setter hverandre høyt.

å! jeg postet som anonym for tenkte jeg kom til å få typisk KG komentarer om "hvorfor gadd du", "jeg hadde dumpet ham" osv.. men tusen takk for at du gidde en positiv komentar :klemmer:
Skrevet

Har nettop blitt "dumpet" av en gutt jeg datet. han var super søt, viste alle tegn på at han likte meg veldig veldig godt. frem til jeg fikk forklaring i dag at "du vil nok mer enn meg, har nettop kommet ut av et langt forhold og ønsker ingen kjæreste akkuratt nå" Selvom han sa han ville treffes mer. bare en uke siden vi hadde det hyggelig sammen over fler døgn.

Det er virkelig ikke rart man ikke forstår seg på disse mennene når de sender så forskjellige signaler.

Hvis det er noen trøst så er du ikke alene om å ikke forstå deg på menn.. ! Er i litt samme situasjon selv og har vært det før og.. heldigvis kommer man seg over det tilslutt!:) Og du kan også være glad for at han i det minste hadde guts til å si til deg at han ikke ville mer, i motsetning til de fleste menn jeg har kjent, som sier de vil sees mer også hører man ikke et pip fra dem;) bedre med en forklaring enn å gå rundt som et stort spørsmålstegn i det minste!

Gjest Reza08
Skrevet

å! jeg postet som anonym for tenkte jeg kom til å få typisk KG komentarer om "hvorfor gadd du", "jeg hadde dumpet ham" osv.. men tusen takk for at du gidde en positiv komentar :klemmer:

Personer som deg og din mann, er noe av det beste og mest varme som finnes. Det er noe som får meg til å smelte innvendig. Dere viser de beste egenskapene som er til.

Gjest babyfirefly91
Skrevet (endret)

Personer som deg og din mann, er noe av det beste og mest varme som finnes. Det er noe som får meg til å smelte innvendig. Dere viser de beste egenskapene som er til.

takk for det! pappa sa alltid til meg at folk ofte gir opp for fort, så har vell lært litt av han da :) men på en annen side unner jeg ingen å slite så mye så vi har gjort :) men på en annen side er jeg glad vi gikk i gjennom det, det skal mye til får å knekke oss :fnise: Endret av babyfirefly91
Gjest Reza08
Skrevet

takk for det! pappa sa alltid til meg at folk ofte gir opp for fort, så har vell lært litt av han da :) men på en annen side unner jeg ingen å slite så mye så vi har gjort :) men på en annen side er jeg glad vi gikk i gjennom det, det skal mye til får å knekke oss :fnise:

Det er kanon at du har et så stort pågangsmot, det er veldig viktig. Din innsats er også med på å løfte andre, og det er meget bra :). Har opplevd litt av hvert jeg også, så jeg vil også spare andre for det.

Jeg vil takke deg for at du er en så bra ressurs :). Skulle ønske jeg kunne få sagt det til deg personlig.

Skrevet

Hvis det er noen trøst så er du ikke alene om å ikke forstå deg på menn.. ! Er i litt samme situasjon selv og har vært det før og.. heldigvis kommer man seg over det tilslutt! :) Og du kan også være glad for at han i det minste hadde guts til å si til deg at han ikke ville mer, i motsetning til de fleste menn jeg har kjent, som sier de vil sees mer også hører man ikke et pip fra dem;) bedre med en forklaring enn å gå rundt som et stort spørsmålstegn i det minste!

Ja, men han sa han ikke ville mer, så sa han to minutter etterpå at han ville finne på noe med meg denne uken. han sier seg selv imot hundre ganger bare på en telefonsamtale. offfff. det er håp for oss også? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...