LilleMy Skrevet 13. februar 2004 #1 Skrevet 13. februar 2004 Fordi min mann har glemt at det er lurt å booke restauranter til dager som Valentines litt FØR, har vi måttet ta "noen" telefoner nå i kveld. Og gjett hva; DET ER IKKE ETT BORD Å OPPSPORE I HELE JÆ..A OSLO!!! :evil: :-?
Gjest 3llie Skrevet 13. februar 2004 #2 Skrevet 13. februar 2004 Jøss! Og jeg som trodde det egentlig ikke var så mange som feiret den dagen.
Thomasine Skrevet 13. februar 2004 #3 Skrevet 13. februar 2004 Vet ikke hva slags mat dere liker - ei heller om det er ledig, men "Kypros" på Carl Berner er lite, intimt og har god gresk mat. Ellers har de en god spansk liten intim restaurant bak Tinghuset/ved Ibsen parkering. Se her om du finner restauranter som ikke er så kjente litt i utkanten av Oslo: http://www.startsiden.no/mat_og_drikke/res...staurantguider/ Lykke til, da LilleMy!! :-) Vi får ikke barnevakt... :-)
Gjest care Skrevet 13. februar 2004 #4 Skrevet 13. februar 2004 Ta dere inn til oslo, ha godt med klær på og velg ut noen resturanter som dere går innom, det er alltid noen som ikke kommer
Gjest Anonymous Skrevet 14. februar 2004 #5 Skrevet 14. februar 2004 Tror ikke noe på at ALLE Oslo-restauranter er fullbooket på lørdag. Det kommer helt an på hva slags type restauranter dere har kontaktet. De store, flotte, kjente (kall de hva du vil) samt de mest trendye har nesten alltid fullt på lørdager, valentine eller ikke. Mange steder må du bestille laaang tid i forveien. Det finnes massevis av gode resturanter som kanskje ikke er så kjent og som kanskje ikke ligger midt i sentrum, hvor man kan få god mat og hvor det er greit å få bord.
LilleMy Skrevet 14. februar 2004 Forfatter #6 Skrevet 14. februar 2004 Vel, her er i alle fall de vi HAR ringt og fått nedslående svar fra; Le Canard Oro Bagatelle Statholdergaarden Feinschmecker Markveien Mat & Vinhus Madserud Alle Hos Thea Vertshuset Bærumsverk Bølgen & Moi Høvikodden Brasserie Hansken 2. Etage Julius Fritzner -med flere!!!!! Jeg har ikke gitt opp håpet HELT enda, men....... :-?
MarianneE Skrevet 14. februar 2004 #7 Skrevet 14. februar 2004 Uff..... får håpe dere får et bord tilslutt!
LilleMy Skrevet 14. februar 2004 Forfatter #8 Skrevet 14. februar 2004 De store, flotte, kjente (kall de hva du vil) samt de mest trendye har nesten alltid fullt på lørdager, valentine eller ikke. Mange steder må du bestille laaang tid i forveien. Dette stemmer IKKE utifra mine erfaringer! Vi er forholdsvis ofte ute og spiser, både i weekender og ukedager, og vi merker godt at økonomien i dette landet har bedret seg den siste tiden for mange.......... -og da er det flere som bruker pengene sine på bl.a. gode restauranter. DESSVERRE for meg akkurat denne dagen!
Gjest Anonymous Skrevet 14. februar 2004 #9 Skrevet 14. februar 2004 Vel, her er i alle fall de vi HAR ringt og fått nedslående svar fra; Le Canard Oro Bagatelle Statholdergaarden Feinschmecker Markveien Mat & Vinhus Madserud Alle Hos Thea Vertshuset Bærumsverk Bølgen & Moi Høvikodden Brasserie Hansken 2. Etage Julius Fritzner -med flere!!!!! Jeg har ikke gitt opp håpet HELT enda, men....... :-? Vel, det var akkurat disse jeg tenkte på da.
Tusenfryd Skrevet 15. februar 2004 #10 Skrevet 15. februar 2004 Min mann ringte lørdag formiddag og fikk bord til to på Markveien mat og vinhus. Klokken 1830 riktignok, og vi måtte være ute til klokken 21, men det gjorde jo ingenting. Vi hadde ingen problemer med å finne på noe resten av kvelden. Ellers så er det masse steder rundt i bydelene man kan gå på om det er en stor "press-dag" - restaurant Smia og Tante Sofie på Vålerenga for eksempel... Kan være greit å ha i mente til en annen gang,. Håper dere fikk et bord og at dere hygget dere til slutt i hvert fall.
LilleMy Skrevet 15. februar 2004 Forfatter #11 Skrevet 15. februar 2004 JA!!!!! Etter 2 telefoner fredag kveld, og enda en igår kl. 1600, så fikk vi det til!!! Vi endte opp på Le Canard - en absolut favoritt for min del. Var meget takknemmelig for at de slapp oss til - eneste grunn til det var at de kjente navnet vårt som "trofaste" gjester. Spiste ett fantastisk 7-retters måltid, og hadde forøvrig en kjempehyggelig kveld .........
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå