Gjest Anonymous Skrevet 28. mai 2002 #1 Del Skrevet 28. mai 2002 Hei! Noen som har gode tips til hva jeg kan drive med på sånn "hobby-basis" for å tjene litt ekstra penger? Er hjemmeværende med en liten datter, så dette må være noe jeg kan jobbe med når jeg "plutselig får tid"!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 40+ Skrevet 2. juli 2002 #2 Del Skrevet 2. juli 2002 Ja, skjoenner godt dilemmaet! Naa er det noen aar siden jeg var i samme situasjonen, men hva jeg gjorde var aa taa kontakt med et mindre markedsfoeringfirma og gjorde "punching" for dem paa "fritiden" (som smaabarnsmor - har man noen ganger det?) samt at jeg gjorde endel tlf-intervjuing for Norges Markedsdata og andre. Ellers tok jeg meg ogsaa vaskejobb paa kvelden i en lokal barnehage. Det var ogsaa bra loennet. Det gjeldeer aa ikke vaere snobb! :D , saa kan du si at jeg ligger VELDIG bra paa loennstigen idag (noen aar etter!). Men det har vel kanskje like mye med flaks /vett som aa vaere "street wise"? Uansett, lykke har ikke noe med penger aa gjoere. Livet er hva DU gjoer det til. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå