Gå til innhold

Sertralin Bluefish/Zoloft

Anbefalte innlegg

Gjest döderlein
Skrevet

Har noen av dere gått på Sertralin Bluefish eller Zoloft før? Eller går på det nå?

Jeg har fått skrevet ut Sertralin Bluefish, men er veldig skeptisk til å bruke denne typen piller. Så derfor lurer jeg på:

Hvordan har det funket for deg?

Har du merket bivirkninger?

Hva brukte du det mot?

Hvordan har det vært å slutte?

Vil du anbefale det til andre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker Zoloft (sertralin er virkestoffet i zoloft). Jeg bruker disse pga angst, og de fungerer absolutt bra. Var skeptisk jeg også, men merker virkelig forskjell. Har også gått på Efexor, og det var et mareritt å slutte på de. Viktig å trappe forsiktig ned over lang tid. Bivirkningene jeg har merket med Zoloft, er at konsentrasjonen min er blitt dårlig, og jeg har vanskelig for å holde fokus på en ting over lang tid.

AnonymBruker
Skrevet

Bivirkninger: Økt svette, tørr i munnen, ble svimmel og aggressiv... Gikk opp litt i vekt. Var kjipt å slutte på, jeg måtte ta det veldig, veldig sakte.

Nå går jeg til psykolog i stedet, funker bedre.

Anonym poster: dc8af6f1529860568935737fd211d4f6

Skrevet (endret)

Økte dosen min fra 50 til 100 for noen uker siden.

Er mye tørr på øynene, spesielt om natten. Kjenner meg igjen i det som skrives om konsentrasjonsvansker. Men, jeg merker effekten godt nå. Har slitt med depresjon og jeg tror den er på vei vekk.

Må legge til at medisin alene er sjelden nok til at angst og depresjon forsvinner helt. Man må jobbe med seg selv i tillegg og gjerne trene.

Endret av kattepus89

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...