AnonymBruker Skrevet 24. juli 2012 #1 Skrevet 24. juli 2012 Er det noen her som har testet denne såpen? Jeg har akkurat blitt veganer og er i ferd med å kaste ut alt jeg har av hudpleieprodukter o.l. Så kom jeg over denne såpen og syns den virket veldig bra siden den er økologisk, Fair Trade og er 100% vegansk. Jeg har sett at de har mange forskjellige produkter og jeg er veldig interessert i å teste produkter både for kropp og hår. Problemet er at jeg ikke vet hvor disse produktene selges i Norge! Jeg har tenkt å bestille fra iHerb etterhvert, men jeg tenkte først jeg ville lukte på produktene før jeg bestilte. Noen som vet hvor jeg kan finne disse i Norge? Anonym poster: 39cf19c2af71d44543689e0299a4bd85
Gjest Badabing Skrevet 24. juli 2012 #2 Skrevet 24. juli 2012 Gratulerer som veganer Jeg har sett Dr.Bronner på helsekost, blant annet på Kinsarvik på Sandvika Storsenter. Der har de veldig bra utvalg i både hudpleie og mat. De har den også på Friends Fair Trade i Oslo. Samboer bruker Dr.Bronner til alt, men det er den luktfrie. Selv synes jeg såpen er litt for "oljete" for håret mitt, men brukte den som intimsåpe en stund. Bestiller fra iHerb.
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2012 #3 Skrevet 24. juli 2012 Gratulerer som veganer Jeg har sett Dr.Bronner på helsekost, blant annet på Kinsarvik på Sandvika Storsenter. Der har de veldig bra utvalg i både hudpleie og mat. De har den også på Friends Fair Trade i Oslo. Samboer bruker Dr.Bronner til alt, men det er den luktfrie. Selv synes jeg såpen er litt for "oljete" for håret mitt, men brukte den som intimsåpe en stund. Bestiller fra iHerb. Har lest at såpen er veldig konsentrert, kan det være derfor? Jeg har veldig lyst til å teste såpen med sitruslukt! Elsker sitrus. Hadde vært helt knall om de hadde hatt den i Sandvika, skal dit veldig snart. Vet du om de kun har såpen der eller har de andre ting fra Dr.Bronner også? Anonym poster: f7f342e87be5b67ae216e24e4817e601
Gjest Badabing Skrevet 24. juli 2012 #4 Skrevet 24. juli 2012 Jeg husker dessverre ikke hva de har, jeg bare så at de hadde flere ting fra Dr.Bronner, men det er vel en del dyrere enn på iHerb. Kanskje du kan sende en mail eller spørre på Facebooksiden deres?
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2012 #5 Skrevet 24. juli 2012 Jeg husker dessverre ikke hva de har, jeg bare så at de hadde flere ting fra Dr.Bronner, men det er vel en del dyrere enn på iHerb. Kanskje du kan sende en mail eller spørre på Facebooksiden deres? Det er det nok helt sikkert, men jeg tenkte først og fremst at jeg skulle lukte på produktene og kanskje kjøpe en liten flaske (53ml?) og teste ut hvordan den er å bruke. Huden min er veldig sensitiv, så jeg tenkte at det kunne være lurt og kjøpe en liten flaske før jeg evt bestiller en stor fra iHerb. Så på sidene til Kinsarvik at en sånn liten flaske kostet 35 ,- Kanskje de har det samme utvalget i butikken som på nett, og da har de isåfall bare såper. Kan jo sende de en mail og høre for det Anonym poster: f7f342e87be5b67ae216e24e4817e601
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå