Gå til innhold

Superkoselig date, men...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Var på verdens koseligste date igår.. Daten min var flott, sjarmerende og veldig hyggelig, og er absolutt en jeg kunne sett meg selv med i et evt. framtidig forhold..

Problem: Jeg skal ta abort i morgen. Medisinsk, så jeg risikerer å blø de neste 2-3 ukene. Hva skal jeg si/gjøre i forhold til daten? Ingenting? Eller si det som det er, og håpe at han respekterer meg for det?

Tricky...

Anonym poster: 61af8477f24dcc5004e9930b846f3660

Videoannonse
Annonse
Gjest Mildrid
Skrevet

Jeg ville ikke sagt noe, for jeg tror nok en slik ting kan risikere å skremme mannen mer en at du ikke vil hoppe til køys de første fire ukene.

• Liker 2
Skrevet

Du bør absolutt ikke si noe til han om aborten. Du har nettopp møtt fyren og vil vel ikke skremme han bort med en gang? Dersom sex kommer på banen før du slutter å blø, så kan du si at du har mensen , eller bare si at du vil vente litt med å ha sex til du kjenner han bedre.

AnonymBruker
Skrevet

Du burde ikke si noenting om aborten.

Anonym poster: 2c52e1c28cc48d208478bdcb2ab73f63

Skrevet

Det er en del av historien din som han må akseptere om det blir mer seriøst mellom dere, men du trenger kanskje ikke fortelle det allerede etter én date. Bli bedre kjent med han først, og se hvordan ting utvikler seg.

Gjest _Blomsten_
Skrevet

Si du har mensen? Hvis det et så ille at du ikke kan treffe han sier du at du er syk og må slappe av hjemme.

Skrevet

Hehe, det skulle han visst om :)

Ja, man kan bare forundres over når visse folk går på date.

AnonymBruker
Skrevet

Ja, man kan bare forundres over når visse folk går på date.

Må si meg enig i den. Hvorfor går du på date med en ny fyr to dager før du skal ta abort? Har du overhodet ingen kontakt med følelsene dine?

Anonym poster: bd194b98b67cd8b188ec5f32145c60b6

• Liker 1
Skrevet

wtf?:P

ang TS: du tenker aaltfor mye.. "fremtidig forhold".. tenker hvertfall ikke sånn bare etter en date, og hvertfall ikke si at du skal ta abort.. det er da ikke hans business.. og er det sånn at det er selvsagt at man skal ha sex etter tre uker?.. uansett er det da ikke noe problem å si at man liker å ta ting litt rolig om han prøver seg.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...