AnonymBruker Skrevet 24. juli 2012 #1 Skrevet 24. juli 2012 Tenker å forbedre vitnemålet mitt, og tenker lese meg opp på matte 1P og 2P. Her får jeg 2 eksamenskarakterer og min eksepsjonelt lave karakter fra videregående blir slettet, derfor tjener jeg stort ved å velge matte. Jeg ønsker ikke betale 8000,- for et nettstudie og tenker å studere selv, uten hjelp. Jeg har lest raskt gjennom bøkene, og oppgavene virker overkommelige. Noen som har lest 1P og 2P uten hjelp og gått opp til eksamen med toppkarakter? Anonym poster: 0fa07fcf7fb970554c6ce8e967a9f56e
amonyn Skrevet 24. juli 2012 #2 Skrevet 24. juli 2012 Jeg tok 1MX i min tid og fikk 5. Og det var uten å få skoleundervisning i det hele tatt. Så det klarer du Skal også sies at jeg ikke er noe mattegeni ellers, egentlig. Er ganske flink, men ikke super, og sliter med å få 6 pga det alltid sniker seg inn slurvefeil.
AnonymBruker Skrevet 27. november 2012 #3 Skrevet 27. november 2012 Tenker å forbedre vitnemålet mitt, og tenker lese meg opp på matte 1P og 2P. Her får jeg 2 eksamenskarakterer og min eksepsjonelt lave karakter fra videregående blir slettet, derfor tjener jeg stort ved å velge matte. Jeg ønsker ikke betale 8000,- for et nettstudie og tenker å studere selv, uten hjelp. Jeg har lest raskt gjennom bøkene, og oppgavene virker overkommelige. Noen som har lest 1P og 2P uten hjelp og gått opp til eksamen med toppkarakter? Anonym poster: 0fa07fcf7fb970554c6ce8e967a9f56e Det kommer jo ann på hvor god matematisk forståelse du har. Hvis du er flink med tall og lærer fort, klarer du det alene. Med det sagt. uansett om du ikke er flink med matte er det fullt mulig; det finnes mange forumer hvor folk er villig til å hjelpe deg med matteproblemer, men det tar litt ekstra tid å forstå det enn om man hadde hatt en lærer. Anonym poster: f788775bbddb63a2d4458550e57ee501
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå