Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva kan en regnskapsfører med et par års erfaring, 3 årig høgskoleutdannelse og i gang med mastergrad forvente i lønn i en økonomistilling i Oslo? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I 2009 var gjennomsnittslønnen for en autorisert regnskapsfører 460.000,-

Hva du kan forvente å få i lønn i Oslo avhenger av hvem som ansetter deg, hvordan bedriften regner ansiennitet og hvor flink du er til å forhandle - dersom bedriften gir åpning for dette.

Skrevet

I 2009 var gjennomsnittslønnen for en autorisert regnskapsfører 460.000,-

Hva du kan forvente å få i lønn i Oslo avhenger av hvem som ansetter deg, hvordan bedriften regner ansiennitet og hvor flink du er til å forhandle - dersom bedriften gir åpning for dette.

Med andre ord veldig varierende? Ikke at jeg hadde forventet noe annet, men jeg synes jo det hadde vært greit med en viss pekepinn :P

Skrevet

Med andre ord veldig varierende? Ikke at jeg hadde forventet noe annet, men jeg synes jo det hadde vært greit med en viss pekepinn :P

Hvis du vil vite relativt nøyaktig, tror jeg du må ta en telefon til firmaer som benytter seg av regnskapsførere og forhøre deg.

Men du kan sikkert regne med minimum 360.000,- som nyutdannet. Har du relevant erfaring, kryper du kanskje nærmere 400.000,-

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...