Hazey Jane Skrevet 24. juli 2012 #1 Skrevet 24. juli 2012 Hei! Har tenk til å spandere på meg en ansiktsbehandling, en dyprens eller noe slikt. Lurer på om det er noen som har en god å anbefale?
sebra Skrevet 24. juli 2012 #2 Skrevet 24. juli 2012 Du kan ta turen til en salong og høre hva slags behandling de anbefaler for huden din. Jeg anbefaler Bettys beauty salon i markveien på løkka på det varmeste
Hazey Jane Skrevet 24. juli 2012 Forfatter #3 Skrevet 24. juli 2012 Hei, har ringt rundt til noen nå og spurt hva de anbefaler. De er alle enige om dyprens, men prisene varierer noe: 690,- 590.- 735 u/massasje og 845 m/ massasje De to første hadde også massasje tilgjengelig, men husker ikke helt hva prisene var. Aner ikke hva dyprens "pleier" å koste, men høres jo ut som at de er nokså jevne.. Har ikke så uren hud, men syntes det ville være interessant å se hva som kunne gjøres med litt sorte prikker på nesen og litt på haken. OG fordi det er lit deilig å gi seg selv en gaven av og til
Wonders Skrevet 25. juli 2012 #4 Skrevet 25. juli 2012 Face it, Frogner Ikke glem du blir rød i huden noen dager etterpå...
Noteknekk Skrevet 25. juli 2012 #5 Skrevet 25. juli 2012 Jeg har pleid å betale rundt 600-700 for slike behandlinger. Da er det rens, utklemming, og maske, noen ganger også massasje - det har variert litt. Har ikke gått noe sted i Oslo så kan ikke anbefale noen der foreløpig, men er på utkikk selv. Jeg blir forresten ikke rød i noen dager etterpå. Kanskje litt rett etterpå, men det pleier å gå bort i løpet av dagen. Men dette varierer nok fra person til person.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå