Gå til innhold

Oslo Akutten, lege Berit Sæther

Anbefalte innlegg

Gjest Guro26
Skrevet (endret)

Jeg vil anbefale Oslo Akutten over Legevakta any day. Ja, det er dyrere, men man kommer rett til lege og ventetiden er minimal. I tillegg har de lab, røntgen, fysioterapeut, etc. på samme sted.

Særlig allmennlege Berit Sæther vil jeg anbefale. Hun er utrolig hyggelig, grundig og har alltid gjort meg frisk de gangene jeg har vært hos henne. Den beste legen jeg har vært hos!

Er det noen andre med gode ord om Oslo Akutten?

Innlegg endret for spekulasjoner som kan være til skade for omtalte part, Kosemose mod

Endret av Kosemose
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Deler av innlegg som bryter med KG sine regler om krenkende eller injurierende utsagn er slettet. Innlegg som var en diskusjon/reaksjon på den slettede setningen er derfor også slettet, siden det ikke ga noe mening i at de sto etter at hovedinnlegget var moderert.

Kosemose, mod

AnonymBruker
Skrevet

Ventetiden er svært varierende etter min erfaring. Min mann og jeg har begge vært der to ganger. Jeg har kommet inn raskt begge ganger, den ene gangen måtte min mann vente 4-5 timer. (Med omtrent samme alvorlighetsgrad). De prioriterer etter skade/sykdomsgrad, akkurat som en vanlig legevakt, hvis det er stor pågang. Jeg har også sett pasienter komme på kveldstid og bli anmodet om å vente til neste dag. (Til almennlege bestiller man altså ikke time, men kommer bare innom).

Ved mine to tilfeller har jeg sett det som et fint alternativ. Sykdommen har vært sånn "ikke helt øyeblikkelig hjelp som kvalifiserer for offentlig legevakt, men noe som er greit å sjekke ut før fastlegen har tid om 4 uker".

Et stort pluss at de har åpent på lørdag (dagtid).

Anonym poster: 69a29a2437fc2e30b35b656d51dba571

• 2 måneder senere...
Skrevet

Sæther er veldig flink, om ikke noe stresset. Har hørt fra andre at hun er noe restriktiv med å skrive ut sykmeldinger, men bortsett fra det vil jeg absolutt anbefale henne. Veldig hyggelig dame.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...