Nerdemamma Skrevet 24. juli 2012 #1 Del Skrevet 24. juli 2012 Vi er en gjeng på fire jenter i tidlig 30 årene som har en fast jentetur i året. Nå har tiden kommet for å planlegge turen 2012 og Landet er bestemt. Det blir Sverige. Planen er å dra i MGP tiden siden den skal være i sverige. Alternativene er Stockholm og Gøteborg. Vi har ikke tenkt å være publikum i MGP men vil jo se det på storskjerm for eksempel mens vi drikker og koser oss. Vi liker shopping, god mat, drikke litt og gjerne spa. Har noen av dere tidligere erfaringer med slike turer til en av disse byene? Og hvilken kan dere annbefale til oss? Vi er ikke ute etter rølpefyll som ungdommene har, men kan gjerne drikke oss lettere svimle og fnisete. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Azila Skrevet 24. juli 2012 #2 Del Skrevet 24. juli 2012 Jeg synes valget mellom Gøteborg og Stockholm er vanskelig. Begge byene har bra shopping (både kjedebutikkene og designermerkene), god mat, bra uteliv, og sikkert også hotell med spa. Jeg har vært på flere utesteder i Stockholm enn i Gøteborg og det er mange forskjellige type steder (dere slipper rølpefyll om dere vil) og dersom dere liker å danse finnes flere steder så dere finner helt sikkert et som passer for dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 25. juli 2012 #3 Del Skrevet 25. juli 2012 Jeg sier, JA TAKK begge deler. Fine byer begge to, bra med shopping, bra utvalg av restauranter og utesteder. Også mange gode hoteller å velge mellom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fantasi Skrevet 25. juli 2012 #4 Del Skrevet 25. juli 2012 Jeg anbefaler Stockholm. Gøteborg er virkelig ikke like spennende som Stockholm. Skal dere først ta turen over så ville jeg gått for hovedstaden. Byen er i seg selv grunn nok til å dra, når man ser bort fra spa, resturanter osv. Det kan ikke sies om Gøteborg. (Er min erfaring) Anbefaler fiskespa på Yasuragi spa utenfor Stockholm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glynis Skrevet 26. juli 2012 #5 Del Skrevet 26. juli 2012 Gøteborg er mye koseligere, synes nå jeg. Folkene er litt mindre ovenpå også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aeternitas Skrevet 27. juli 2012 #6 Del Skrevet 27. juli 2012 (endret) Jeg vil anbefale Stockholm, utrolig fin by:) Masse ting å se på og gode shoppingmuligheter:) Endret 27. juli 2012 av Aeternitas Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest grapefrukt Skrevet 27. juli 2012 #7 Del Skrevet 27. juli 2012 Anbefaler Stockholm på det sterkeste! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Philli82 Skrevet 10. august 2012 #8 Del Skrevet 10. august 2012 Jeg anbefaler Stockholm!! Har en søster som bor der, så jeg er der relativt ofte... Kjempefin by, masse butikker å handle i, lett å ta seg frem, og så utrolig mange koselige plasser og spise! Og ikke minst koselige folk!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå