Gjest Slowpoke Skrevet 24. juli 2012 #1 Skrevet 24. juli 2012 Trenger tips til noen gode skrekk og grøsser bøker. Veldig glad i det overnaturlige, som spøkelser, onde ånder ol. Zombier, vampyrer og aliens er også gøy. Jeg googler og googler, men føler ikke jeg får noen gode treff, så nå prøver jeg her. Har nettopp lest 3 av bøkene til John Ajvide Lindquist som slo godt an. Også lest en av Dean Koontz(begynnelsen på slutten). Den var også spennende. Håååååper noen kan komme med tips!
andy capp Skrevet 24. juli 2012 #4 Skrevet 24. juli 2012 Ikke overnaturlig, men du kan jo prøve American Psycho av Bret Easton Ellis.
Gjest Uanonymbruker Skrevet 24. juli 2012 #5 Skrevet 24. juli 2012 gå inn på goodreads.com. scroll nedover på siden til du ser kategoriene, det er en kategori der som heter Horror, der pleier jeg å lete
Capricorn Skrevet 24. juli 2012 #6 Skrevet 24. juli 2012 Ikke overnaturlig, men du kan jo prøve American Psycho av Bret Easton Ellis. Den er jo ikke skummel. Bare jævla kvalm.
Giant Robot Skrevet 24. juli 2012 #7 Skrevet 24. juli 2012 Clive Barker skriver en del slike bøker, jeg har en bok som heter "books of blood" av ham og synes noen av historiene der er ganske gode. (det er korte historier/noveller)
Gjest Slowpoke Skrevet 24. juli 2012 #8 Skrevet 24. juli 2012 Tusen takk for tips folkens. Da har jeg litt å sjekke opp neste gang jeg titter innom biblioteket
flicka Skrevet 25. juli 2012 #9 Skrevet 25. juli 2012 Sjekk ut Pet Cemetary av Stephen King. Er vanligvis ikke lettskremt av bøker, men den boka ga meg seriøst frysninger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå