AnonymBruker Skrevet 24. juli 2012 #1 Skrevet 24. juli 2012 Skriver jobbsøknad for en kontorstilling der jeg forsøker å få ned noe fornuftig som passer til disse punktene: -Gode kommunikasjons- og samarbeidsevner Jeg liker folk er omgjengelig og blid. Gjør det jeg får beskjed om og ser på helheten istedet for å bli for detaljorientert. -God generell IT-forståelse - Dette har jeg utdypet ganske bra siden dette er noe jeg jobber med til vanlig. -Strukturert og serviceinnstilt Har jobbet i butikk har skrevet at jeg jeg liker å jobbe med og sammen med andre mennesker og at jeg i sammenheng med butikkjobben hadde litt mer ansvar som innebar litt lettere kontorarbeid/bestilling osv. -God skriftlig og muntlig framstillingsevne Dette er noe jeg sliter litt med å finne noe siden jeg under press bare snakker rundt meg selv og at jeg i tillegg ikke har fullført vgs(jobber med saken, men siden norsken er ett av de fagene jeg mangler er ikke språket mitt det beste. I tillegg til at det er blitt veldig påvirket av det engelske språket så jeg har flere engelske ord som beskriver det jeg mener men skal jeg finne det norske må det ofte noen ekstra sekunder evt. et googlesøk.) håper noen har noen innspill:) Jeg plages litt med formuleringene siden ordforrådet ikke er det beste. *Josefine* Anonym poster: 73da6b2b504ace1bcb5ab982b78cd592
Jane F. Skrevet 24. juli 2012 #2 Skrevet 24. juli 2012 (endret) Skal også sende inn søknad som mail så lurer litt på hva man skal skrive i mailen? Bare at man har sendt med søknad og CV eller er det fritt for å spørre om forskjellig? som i dette tilfellet er det ikke opplyst noen stillingsprosen. Er det frekt å spørre om sånt i mailen? Endret 24. juli 2012 av Jane F.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå