Gå til innhold

yourlenses


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

bestilte meg kontaktlinser hos yourlenses.com. jeg oppgav visanummeret mitt da jeg bestilte og fikk pakken idag (kostet som forventet 380 kr hvilket det også stod på "kvitteringen" som fulgte pakken). ringte til kontofon og der hørte jeg at beløpet 380 kr var blitt trukket to ganger. sender straks en epost til yourlenses kundeservice for å be dem gi meg tilbake pengene de uten løyve har trukket meg for. men enn om de ikke svarer osv? pakken ble sendt fra stockholm. noen flere som har slike erfaringer med yourlenses o.l?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bestiller selv linser fra yourlenses og har aldri opplevd noen problemer angående betaling.

Derimot har jeg opplevd at en sum betalt med visa har stått oppført på nettbanksidene to ganger, men det har noe med at det er nettopp visa (har ikke peiling på hva eksakt, men...) og det har ikke blitt trukket to ganger likevel. Noen dager senere står summen kun en gang, og ingen ekstra penger har blitt trukket fra kontoen. Har noe med registrering og gjøre. Kan kanskje variere fra nettbank til nettbank?

Litt forvirrende, men sjekk kontoen på mandag og se om ikke summen bare står en gang da. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

du hadde helt rett! :-) heldigvis! ringte nettopp kontofon og fyren sa innskudd 16 feb kr 380 tjohei :)

snodig at det gjøres på denne måten, blir jo litt skremt. men sålenge det ordner seg igjen raskt så!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...