Gjest BettyBoop Skrevet 4. august 2012 #101 Del Skrevet 4. august 2012 Nei da! Men seksualitet handler om sex, og sex handler om forplantning. Ikke sant? Altså er homoseksualitet unormalt hadde folk hatt sex kun for forplantningens del hadde ikke prevensjon eksistert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2012 #102 Del Skrevet 4. august 2012 Nei da! Men seksualitet handler om sex, og sex handler om forplantning. Ikke sant? Ikke utelukkende. Det handler om å stelle pels, samvær, avstressing, kjærlighet og overlevelse etc Anonym poster: f1de144ff599cdb5d62d412f543869b9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop Skrevet 4. august 2012 #103 Del Skrevet 4. august 2012 (endret) Ikke utelukkende. Det handler om å stelle pels, samvær, avstressing, kjærlighet og overlevelse etc Anonym poster: f1de144ff599cdb5d62d412f543869b9 stelle pels??? Voldsomt hårete menn du har hatt sex med Endret 4. august 2012 av BettyBoop 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Testosteron Skrevet 4. august 2012 #104 Del Skrevet 4. august 2012 stelle pels??? Voldsomt hårete menn du har hatt sex med Det var sikkert fullmåne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 4. august 2012 #105 Del Skrevet 4. august 2012 Det var sikkert fullmåne Og hvorfor kan du ikke svare for deg? Er du enig i at det er negativt å bruke prevensjon fordi "mann + kvinne + prevensjon ≠ barn"? Hvorfor kommenterte du ikke det at du først sa det ikke hadde noe å si at noen ikke kan få barn sammen, for så å si at det er galt at homofile ikke kan få barn sammen? Er all sex som ikke resulterer i avkom feil? Og siden du er så opptatt av at alt skal være på naturens premisser, mener du at all teknologi, medisin og generell vitenskap er feil også? Og siden når ble normal/unormal mål på om noe er bra eller ikke? Er det negativt med høy IQ bare fordi det ikke er normalt at folk har det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2012 #106 Del Skrevet 5. august 2012 stelle pels??? Voldsomt hårete menn du har hatt sex med Det var et begrep. "stelle pels" skulle det stått. Transseksualitet er en sinnsforvirrelse og det mener jeg homoseksualitet også kan være. Anonym poster: f1de144ff599cdb5d62d412f543869b9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop Skrevet 5. august 2012 #107 Del Skrevet 5. august 2012 Det var et begrep. "stelle pels" skulle det stått. Transseksualitet er en sinnsforvirrelse og det mener jeg homoseksualitet også kan være. Anonym poster: f1de144ff599cdb5d62d412f543869b9 hva har pelsstell med transseksualitet å gjøre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mann 42 Skrevet 5. august 2012 #108 Del Skrevet 5. august 2012 Det er ikke feil å elske den man vil, men homoseksualitet handler om seksuell tiltrekning, og sex mellom to personer av samme kjønn kan ikke føre til befruktning og barn, noe som viser at homoseksualitet er en perversjon. Teknisk sett korrekt, iallfall hvis man bruker Freuds definisjon på perversjon. Og hva så? Homofile kan gjøre som de vil for meg. Det er ingen som har noen plager av at to menn er seksuelt tiltrukket av hverandre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mann 42 Skrevet 5. august 2012 #109 Del Skrevet 5. august 2012 Men er det mer logisk at fordi man liker noe, så er det rett? Jeg har gitt en begrunnelse for hvorfor homofili er feil, og det var ikke at jeg ikke liker det. Du har strengt tatt ikke gitt noen begrunnelse. Du har ikke begrunnet hvorfor det er noe galt med at det ikke blir barn av det når to mennesker har sex. Hvorfor er DET et problem, egentlig? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mann 42 Skrevet 5. august 2012 #110 Del Skrevet 5. august 2012 Handlingen/sexen er den samme enten den fører til befruktning eller ikke. To personer av samme kjønn kan ha sex så ofte de vil, men det kan uansett aldri føre til befruktning. Kan det vel? Hvorvidt sexen mellom en kvinne og en mann fører til befruktning er ikke relevant ved vurderingen av handlingen, for den er jo den samme enten hun blir gravid eller ikke. Men det faktum at bare sex mellom personer av forskjellig kjønn kan føre til befruktning, viser at det er en grunnleggende forskjell på heterofil og homofil seksualitet. Den ene er normal. Den andre unormal. Definer "normal". 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mann 42 Skrevet 5. august 2012 #111 Del Skrevet 5. august 2012 Homofili kan ikke bli vanligere enn det er, homofili er et resultat av genetikk og påvirkninger veldig tidlig i oppveksten, med andre ord noe man kan gjøre fint lite med. Hva man kan gjøre er å demme opp for fordommer slik at livskvaliteten til de det gjelder kan økes betraktelig. Hva legger du forresten i "negative aspekter av homofili"? Sammenligningen med pedofili og homofili er i og for seg selv grei, begge er forskjellige legninger man ikke kan påvirke, men der stopper også likhetene. I praksis så handler som oftest homofile forhold om et frivillig forhold mellom to jevnaldrende mennesker uten noen form for tvang og veldig skjev maktfordeling, ved pedofili i praksis så er det langt i fra tilfellet. Pedofili i praksis er ikke greit, homofili i praksis er greit. All den tid homofili har en så sterk genetisk komponent som det ser ut til at den har, så burde man, dersom man er interessert i å få MINDRE av det, sørge for å være så permissiv som overhodet mulig, slik at flest mulig homser kommer ut av skapet, i stedet for å stifte familie og formere seg for å passe inn. Kristne fordommer er sin egen verste fiende. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mann 42 Skrevet 5. august 2012 #112 Del Skrevet 5. august 2012 Nei da! Men seksualitet handler om sex, og sex handler om forplantning. Ikke sant? Altså er homoseksualitet unormalt For mitt vedkommende handler sex om nytelse. Jeg har ikke noe ønske om familie. Eller barn. Så er det da unormalt? Når jeg tenker meg om, så er VESENTLIGE deler av den pulinga som foregår på planeten, eksklusivt rettet mot å oppnå en orgasme (eller flere, hvis man er ekstra sprek). BARN er noe man stort sett forsøker å unngå. Overbefolkningsproblemene våre tyder på at vi kunne gjort en bedre jobb med det. Det er rom for forbedring. Men de fleste av oss har sex fordi vi vil ha nytelse, ikke fordi vi vil forplante oss. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop Skrevet 6. august 2012 #113 Del Skrevet 6. august 2012 For mitt vedkommende handler sex om nytelse. Jeg har ikke noe ønske om familie. Eller barn. Så er det da unormalt? Når jeg tenker meg om, så er VESENTLIGE deler av den pulinga som foregår på planeten, eksklusivt rettet mot å oppnå en orgasme (eller flere, hvis man er ekstra sprek). BARN er noe man stort sett forsøker å unngå. Overbefolkningsproblemene våre tyder på at vi kunne gjort en bedre jobb med det. Det er rom for forbedring. Men de fleste av oss har sex fordi vi vil ha nytelse, ikke fordi vi vil forplante oss. Nei nå må du umiddelbart slutte å ha sex altså. Det er ikke naturlig og da er det fryktelig galt må skjønne. (fant ikke ironiflaggsmilyen) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minpin Skrevet 6. august 2012 #114 Del Skrevet 6. august 2012 All den tid homofili har en så sterk genetisk komponent som det ser ut til at den har, så burde man, dersom man er interessert i å få MINDRE av det, sørge for å være så permissiv som overhodet mulig, slik at flest mulig homser kommer ut av skapet, i stedet for å stifte familie og formere seg for å passe inn. Kristne fordommer er sin egen verste fiende. Så sant, så sant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå