Gå til innhold

Hva syns heterofile menn om homofili?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har fått intrykk av at heterofile menn ofte er mer kritisk til homofili enn heterofile damer. Stemmer dette? Hvis ja... Hvorfor?

Hvis du er en heterofil mann, del gjerne hva du tenker om homofili. Bryr du deg det hele tatt om andres legning? Hvorfor/hvorfor ikke? Dere andre må gjerne dele deres oppfatning. Er det bare jeg som har fått dette intrykket?

Jeg er klar over at folk er forskjellig, men syns dette er et interessant tema, derfor lurer jeg på hva andre tenker. Jeg mener ikke å skjære alle under en kam.

Anonym poster: f5bf9aba59bc757a097f8aa2634d1030

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ingenting imot homofile. Nå er jeg selv streit, men jeg mener at folk må få lov til å ha og leve ut den legningen de har, enten de er hetero, homofile eller lesbiske.

Skrevet

Jeg har absolut ingen ting imod det, så fremt jeg slipper å delta selv. Faktisk synes jeg at alle andre menn end meg burde være homofile. Det hadde gjort en hel del ting enklere....

• Liker 3
Skrevet

Jeg har absolut ingen ting imod det, så fremt jeg slipper å delta selv. Faktisk synes jeg at alle andre menn end meg burde være homofile. Det hadde gjort en hel del ting enklere....

hahahaha :)

Skrevet

Har ingenting mot det, eller andre legninger for den saks skyld, hva andre foretar seg som ikke går ut over noen andre har verken jeg eller noen andre noe med å gjøre.

Og ja, har samme inntrykk som deg, TS.

Skrevet

Seksualitet, forplantning og familie hører sammen. Bare to personer av ulikt kjønn kan få barn sammen. Ergo er homoseksualitet feil.

• Liker 2
Skrevet

Er streit å har ikke noe imot homofile, bare primadonnaer og de som er litt for ekstreme, men hadde misslikt de selv om de var streite så lenge de hadde oppført seg slik.

Homofile er jo som alle oss andre, synes bare det er litt dumt at de er så skeptiske til oss streite.

Gjest avocadoen
Skrevet

Seksualitet, forplantning og familie hører sammen. Bare to personer av ulikt kjønn kan få barn sammen. Ergo er homoseksualitet feil.

Du ser med andre ord på homofili som en slags sykdom?

Hvorfor er det feil å elske den man vil? Man kan ikke endre legningen sin. Ergo er homoseksualitet på lik linje med heterofili riktig!

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor er det feil å elske den man vil?

Det er ikke feil å elske den man vil, men homoseksualitet handler om seksuell tiltrekning, og sex mellom to personer av samme kjønn kan ikke føre til befruktning og barn, noe som viser at homoseksualitet er en perversjon.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Det er ikke feil å elske den man vil, men homoseksualitet handler om seksuell tiltrekning, og sex mellom to personer av samme kjønn kan ikke føre til befruktning og barn, noe som viser at homoseksualitet er en perversjon.

Hva så om det er perversjon? De er da fullt likeverdige selv om de viker fra normalen.

Endret av meh
  • Liker 1
Skrevet (endret)

Man kan ikke endre legningen sin. Ergo er homoseksualitet på lik linje med heterofili riktig!

Really? Kan man endre på en slik seksualitet/personlighet?

Endret av Bond
  • Liker 1
Skrevet

Hva så om det er perversjon? De er da fullt likeverdige selv om de viker fra normalen.

Ja. Det er de. Alle mennesker er like mye verdt uavhengig av hva de føler, tenker og gjør.

Gjest avocadoen
Skrevet

Med andre ord så kan ikke jeg ha sex med noen og bruke prevensjon da. Fordi det ikke fører til befruktning.

• Liker 2
Skrevet

Jeg tror en del menn er så fulle av seg selv når de går rundt og tror at alle homofile menn vil legge an på de. For en standardfrase er nemlig; de kan bare være homofile bare de ikke prøver å få meg med på det.

En frase jeg omtrent aldri har hørt hunkjønn komme med, selv om de er uberstreite.

Og de som mener at det er en perversitet, at "skruller" er feil etc; hvorfor? Fordi DU ikke liker noe, så er det feil? Hvor er logikken?

• Liker 3
Skrevet

Med andre ord så kan ikke jeg ha sex med noen og bruke prevensjon da. Fordi det ikke fører til befruktning.

Jo. Det kan du, for hvorvidt man bruker prevansjon har ingen relevans for hvorvidt to personer av samme kjønn kan få barn sammen. Det er ikke mulig.

• Liker 1
Skrevet

To menn kan også få barn sammen. De må bare gjøre det litt annerledes. So hah!

• Liker 2
Skrevet

Og de som mener at det er en perversitet, at "skruller" er feil etc; hvorfor? Fordi DU ikke liker noe, så er det feil? Hvor er logikken?

Men er det mer logisk at fordi man liker noe, så er det rett?

Jeg har gitt en begrunnelse for hvorfor homofili er feil, og det var ikke at jeg ikke liker det.

• Liker 1
Gjest avocadoen
Skrevet

Jo. Det kan du, for hvorvidt man bruker prevansjon har ingen relevans for hvorvidt to personer av samme kjønn kan få barn sammen. Det er ikke mulig.

Jo, om jeg ikke kan får barn. Flere kvinner som ikke kan det. Blant annet en god venninne av meg. Og siden hun ikke kan få barn, så må det være like galt for henne å ha sex med en hun er glad i, som det er for en mann å ha sex med en han er glad i, eller for en kvinne å ha sex med en kvinne hun er glad i.

• Liker 2
Skrevet

To menn kan også få barn sammen. De må bare gjøre det litt annerledes. So hah!

Hvordan da?

• Liker 1
Skrevet

Hvordan da?

Hvordan tror du?

Er heterofile som er sterile unntatt fra regelen din også? Hva med kvinner født uten livmor? De kan aldri få barn selv. Er det da galt av dem å ha sex siden det aldri noensinne kan føre til barn?

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...