Gå til innhold

Jeg vet jeg ville vært en bra kjæreste...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

... hva holder meg igjen for å treffe noen?

Har du det også sånn?

Jeg tenker mange ganger at jeg skulle ønske jeg hadde hatt en kjæreste. Men jeg har bare hatt noen få kjærester (3 stk, over 2-4 år), jeg er nå 33, og er ikke "vant til" å treffe nye, date osv. Men jeg ønsker jo innerst inne å gjøre det. Jeg har lyst til å treffe noen, ha spennede møter osv. Men så er det også sånn at jeg blir fort stresset hvis jeg blir kjent med nye menn i andre sammenhenger og de begynner å komme "litt for nært".

Jeg liker på en måte ikke at folk jeg bare anser som venner blir interessert i meg, og det skjer dessverre nokså ofte når jeg blir kjent med nye folk av det mannlige kjønn. Jeg holder meg helt unna å flørte, vil ikke skape noen forhåpninger til dem, men liker jo å være ei glad og hyggelig jente, og da er det så lett at de jeg håper kan bli mine venner, begynner å prøve seg. Og da viker jeg unna, og må jobbe litt for å være tyydelig venninne, ikke noe mer.

Det jeg prøver å si, er at det virker som om menn liker meg når jeg treffer dem, men jeg har holdt meg unna sjekkesteder o.l. fordi jeg ikke vil virke for "lett på tråden", og de mennene jeg treffer i andre sammenhenger, ønsker jeg bare å bli kompis med. Men det jeg egentlig vil, er jo å treffe en flott mann... Må jeg bare begynne å gå ut på byen, eller hva tror dere? Flere som er like ambivalente som meg?

Anonym poster: b2c10bddf7e8b5c968a097cd58b942c1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med å for eksempel melde deg på et kurs som omhandler en interesse som du har? Det kan for eksempel være dans, klatring eller brettspilling?

Skrevet

Jeg har ikke mye tro på å treffe noen som er noe å samle på ute på byen.

Gjest RamaLama
Skrevet (endret)

Det er som regel via bekjente eller på edru arrangementer man treffer sine kjære da, så om jeg forstår deg riktig så vil du jo aldri treffe noen om du er innstilt på at hver gang du møter nye menn så skal de IKKE være mer enn venner. Man finner som regel ikke det helt store på uteplasser uansett, så den forstår jeg. Men det handler om å være åpen for mer enn vennskap når man er sosial på andre arenaer. Skjønner du hva jeg mener? :)

Måtte legge til: hvor traff du de andre mennene du har likt da? Kanskje du kan starte der? :)

Endret av newbiepie
Skrevet

Mulig jeg missforstår litt - men du vil helst date menn du absolutt ikke kjenner? Og med en gang du først har blitt kjent med de klarer du aldri finne noen interesse fra din side?

Det blir ganske forskjellig ifra hva jeg foretrekker så da blir det isåfall vanskelig å komme med råd og kommentarer. Jeg faller stort sett for personen - å bare hooke opp med noen jeg såvidt har sagt hei til har aldri vært greia mi.

At menn faller for deg etter å ha bli kjent med deg bør du ta som et kjempekompliment. Da er det jo DEG de liker, og ikke bare utseendet ditt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...