Gjest Candy Pie Skrevet 23. juli 2012 #1 Skrevet 23. juli 2012 Hei ( spørsmålet er det med tykk skrift, det andre er bare masse dritt, for jeg liker å "snakke") Jeg er sikkert ikke den eneste her som ønsker å få en finere kropp, miste et pr kilo her og stramme opp kroppen osv For å ikke glemme, få en sunnere hverdag. Jeg har ikke så mange kilo å gå ned sånn sett, men jeg er lav så jeg ville sett bedre ut om jeg gikk ned litt, og fikk en mer trent kropp. Er hovedsakelig magen som er problemet mitt. Jeg føler at jeg er mer "kraftig" altså, jeg har ikke valker, men føler meg så bred og lite feminin, jeg elsker kjoler og klær mer enn noe annet, men føler ikke jeg får tatt det ut, nettopp pga kroppen. Nå er jeg lei av å være en annen enn den jeg egentlig er, og har bestemt meg en gang for alle, at etter tre år hvor maten har kontrollert meg, er det på tide å ta tilbake kontrollen. Jeg skal for første gang ikke fokusere på å ikke spise, for jeg er dømt til å mislykkes. Er sånn jeg fikk alle problemene jeg har i dag. Nå skal jeg spise sunt, variert, lite//ofte og trene. Jeg vurderer å legge ut før bilde av hvordan kroppen min er nå, for å så oppdatere hver uke, og innen jul skal jeg være 100 % fornøyd ( til den grad det går an) det er et mål jeg vet jeg kan oppnå. Nå skal jeg også ta fettsuging i august, så det blir en kombinasjon av "juks" og hard trening. Er det noen andre her som ville vært med på å legge ut bilder? Jeg vet ikke om 1 dag i uken er for ofte, tviler på at vi vil se noen forskjell, men hadde sikkert funnet en ordning. Jeg tror jeg ville klart dette mye bedre, om det faktisk var folk som skulle se framgangen min, enn bare meg selv, for jeg har innsett at det ikke er nok. Men hadde jeg turt det, og hadde du turt, eller hatt lyst? 3
betrayed Skrevet 24. juli 2012 #2 Skrevet 24. juli 2012 Jeg tror ikke jeg trenger å ha så mye fremgang. Men kan gjerne se på deg og støtte deg. Haha. DET hørtes jo bare totalt spooky ut. Men altså, tror ikke det hjelper så mye å ha med et beinrangel her
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2012 #3 Skrevet 24. juli 2012 Jeg skal ikke slanke meg, men vil gjerne følge med på deg Anonym poster: e6bf9c6f23f225862ab56a5198ec9a4c
Kahlan Amnell Skrevet 24. juli 2012 #4 Skrevet 24. juli 2012 Skulle gjort det sjøl om jeg hadde hatt tid og overskudd, men tvillingene tar all min tid i disse dager ... Nå er ikke jeg overvektig da, heller på grensen til undervektig siden fødselen, men magen er ikke den samme lenger, og magemusklene må trenes opp igjen ... Kanskje jeg får mer overskudd etterhvert ...? Uansett, lykke til! Tror det kan være en god ide. Og bildene kan du jo enkelt anonymisere.
Gjest Tinkerbell Skrevet 24. juli 2012 #5 Skrevet 24. juli 2012 (endret) Jeg har gått ned fra 80 kilo til 68 kilo(?). Jeg er jo ikke en så veldig høy jente(160 cm), så det jeg trenger å gå ned litt mer i vekt før jeg er i mål. Målet er å veie alt under 60 kilo egentlig. Jeg er egentlig ikke så fan av disse bildetrådene, liker å være "anonym". Men vektnåla har hengt seg fast ser det ut som, for jeg har ikke gått ned noe på mange måneder. Kanskje vi faktisk klarer å motivere hverandre... who knows Endret 24. juli 2012 av Tinkerbell
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2012 #6 Skrevet 24. juli 2012 Hei CandyPie! Jeg vil gjerne være med deg... Legge ut bilder og sånn ) Signerer meg selv som - M Anonym poster: c72839c3811029508e6974ab4ec6a78f
wahaj Skrevet 24. juli 2012 #7 Skrevet 24. juli 2012 Vil også veldig gjerne være med. Skal gå ned 20 kg, og mangler totalt motivasjon. Dette kan jo være noe. Har to små på 2,5 og 1 år, der begge begynner fulltid i bhg fra 1.aug, så da blir det tid til å trene 4-5x i uka. + forhåpentligvis litt mer energi da.
KaDust Skrevet 24. juli 2012 #8 Skrevet 24. juli 2012 Er ikke så veldig mye forbedringspotensiale her, og det er ennå en stund til jeg kan starte hardtreningen (september tidligst) men jeg følger deg gjerne frem til og kanskje legger ut bilde selv når jeg starter treningen (for jeg har sikkert blitt enda slappere i fisken innen September)
For the ladies Skrevet 24. juli 2012 #9 Skrevet 24. juli 2012 Spørs om man ser noe særlig forskjell på en uke, men hvis du drar frem målbåndet og måler kroppen 1 gang i uken så ser du nok muligens litt forskjell på måla. Vil nok se mest i begynnelsen, da du nok vil bli kvitt en del av vannet i kroppen, og etter det vil det gå senere og senere før du ser mer fremgang.
Gjest *Maja* Skrevet 24. juli 2012 #10 Skrevet 24. juli 2012 Det er iallefall veldig motivernde å ta et par bilder i måneden. Man glemmer fort hvordan en så ut når en blir vant med sitt eget speilbilde. Jeg tar jevnlige form bilder og det er ganske utrolig hvilke endringer som har skjedd siden jeg startet å jogge for 2 år siden
Gjest Candy Pie Skrevet 24. juli 2012 #11 Skrevet 24. juli 2012 Jeg har lyst til å legge ut bilde, få litt "press" på å faktisk klare dette nå. Var 4 kilo lettere for et år siden, men har slitt med spiseproblemer ( overspising og mindre spising ) men det hat stablisert seg nå, på 54 kilo. Nei, jeg sier IKKE at 54 kilo er "masse" men jeg er bare 154 cm høy, og fordi om jeg ikke nødvendigvis er "grusomt" svær, er det de ekstra kilone jeg sitter igjen med ( var en del større for 4 år siden ) og de siste er vanskelig å bli kvitt, men gud for en forskjell de kan gjøre! Og jeg vet hva trening kan gjøre med psyken, funker bedre enn noe annet. Jeg skal til Tallinn om en måned ca, og etter det blir det ikke så mye trening, men jeg får fortsatt gå turer og ikke minst passe på kostholdet. Men jeg vil trene som en gal før jeg skal ned dit, skal starte i dag, så kanskje jeg kvinner meg opp til å legge ut bilde. Så kjempe fint om flere slenger seg på! Kunne vært gøy å gått tilbake om noen måneder å se forskjellen Er bare redd for at noen jeg kjenner allerede vet hvem jeg er her inne...er ikke akkurat forsiktig med å anonymisere meg føler jeg, men det er nok bare jeg som blir litt små "paranoid"
KaDust Skrevet 24. juli 2012 #12 Skrevet 24. juli 2012 Da har du sikkert ca samme utgangspunkt som meg Hjelper å få strammet opp og rettet på kroppen uansett!
Gjest Candy Pie Skrevet 24. juli 2012 #13 Skrevet 24. juli 2012 Da har du sikkert ca samme utgangspunkt som meg Hjelper å få strammet opp og rettet på kroppen uansett! Det er sant !
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2012 #14 Skrevet 24. juli 2012 Okey, så skal vi få til noe eller ikke? - M Anonym poster: c72839c3811029508e6974ab4ec6a78f
KaDust Skrevet 24. juli 2012 #15 Skrevet 24. juli 2012 Jeg er med fra nå av likevel. Kan jogge, så får holde meg til det frem til jeg får grønt lys for vekter
addict Skrevet 24. juli 2012 #16 Skrevet 24. juli 2012 jeg har lagt ut masse her og har kommet over halvveis i slankinga, men kan sikkert bli med :D
Gjest Candy Pie Skrevet 24. juli 2012 #17 Skrevet 24. juli 2012 Bra vi er flere Håper alle sammen blir fornøyde en dag ! Jeg har for en gang skyld satt meg et mål som er litt mer realistisk enn 2 uker, så denne gangen blir det innen jul. Skal fokusere på livsstilendring, så går nok de siste kilone av " av seg selv" men vil trene en del styrke, har lyst på noen timer med personlig trener, men har ikke turt å trene på treningssenter enda. Jogger bare i skogen, er god trening, men er langt i fra hver dag det lar seg gjøre pga været. På sånne treningssentre, er apparatene veldig nære hverandre der, eller er det mulig å få litt fred liksom ? Og sånne personlig trenere, må man kun oppholde seg på sentret, eller kan de bli med ut å jogge også? Hadde vært morsomt å fått en "treningspartner" som kan presse meg litt mer enn det jeg klarer selv
KaDust Skrevet 24. juli 2012 #18 Skrevet 24. juli 2012 Om de personlige trenerne blir med ut, det vet jeg ikke, men det kan du jo bare spørre de om. Apparatene på de treningssenterne jeg har vært på har hatt litt avstand fra hverandre, ja
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 24. juli 2012 #19 Skrevet 24. juli 2012 Jeg vet hvor mange pervs som sitter på før-etter nettsider og runker av tynne jenter i undertøy, så håper dere har dette i bakhodet før dere poster bilder Selv gir jeg litt beng i at noen runker etter bilder av meg på nett, så jeg kunne postet slike bilder, både her og på inspirasjonsblogger. Sjangsen for at jeg gjør det er derimot noe mindre, for jeg er lett gjenkjennelig rett forfra pga tattovering.
Gjest Candy Pie Skrevet 24. juli 2012 #20 Skrevet 24. juli 2012 Det er sant, er nok en del tullinger der ute ja... Men akkurat det har ikke noe å si, men tenker mest på kjente folk. Men for det om jeg tror at noen kan kjenne meg igjen, betyr ikke det at de gjør det. Om de går gjennom hver tråd jeg har skrevet, sjekker alderen og bursdagen min, SÅ vil familie f.eks gjenkjenne meg, og jeg vil ikke at de ser meg i undertøy... Tenke, tenke... Men jeg har bestemt meg for å gjøre det, kanskje jeg skal opprette en slags blogg i stede, men skjule den fra blogg.no og google
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå