Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skal begynne å studere til høsten, og lurer på hvilke deltidsjobber jeg kan søke på. Det viktigste er det må være mulighet til å jobbe kveld/helger. Har tenkt litt på kino, men kan tenke meg at det er vanskelig å få jobb der (?). Har jobba med sykehjem før, og synes det var koselig. Så tenker kanskje det sykehjemmet som ligget midt i sentrum (husker ikke hva det heter, noe med K). Men det er også muligens vanskelig å få jobb der også når alle studentene kommer og skal ha jobber midt i byen?

Noen som har tips til gode deltidsjobber i Bergen sentrum?

Anonym poster: c479a20980a31fb8b9cb68dfc73478bc

Skrevet

Nå er det veldig mange sykehjem i Bergen sentrum. Kalfaret, Domkirkehjemme, Margit Tanners minne, Engen, osv.. Det er bare å stikke innom de med søknader og så får du jobb hvis de trenger deg. Har jobbet på ett av de og vi manglet alltid folk.

AnonymBruker
Skrevet

Nå er det veldig mange sykehjem i Bergen sentrum. Kalfaret, Domkirkehjemme, Margit Tanners minne, Engen, osv.. Det er bare å stikke innom de med søknader og så får du jobb hvis de trenger deg. Har jobbet på ett av de og vi manglet alltid folk.

Det visste jeg ikke :)

Forslag til andre jobber?

Anonym poster: c479a20980a31fb8b9cb68dfc73478bc

Skrevet (endret)

.

Endret av Snow89
Skrevet

Hva med å se på finn.no og nav.no etter jobber som utlyses? Det søkes alltid etter folk overalt, som regel butikkmedarbeidere eller noe i den duren. Det avhenger jo også av hvor du tenker å bo; sentrum, nord, sør? Er jo litt kjipt å måtte reise til IKEA i Åsane for jobb om man bor på Nesttun. ;) Og ja, det blir vanskeligere å få seg jobb når alle studentene rykker inn, er derfor jeg hiver meg rundt nå... men likevel vanskelig. Hjelper garantert om du har butikkerfaring.

Kan ellers tipse om at Spar Kjøp i Åsane ofte trenger flere, men de legger ikke ut annonse. Om du bor i nærheten, stikk innom med en åpen søknad.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...