Auroressa Skrevet 23. juli 2012 #1 Del Skrevet 23. juli 2012 Jeg skulle bestille to kino billetter til imorgen kveld over nettet, og gjorde dette, og pengene ble trukket? Og fikk en kvittering på varekjøpet. Men når jeg så nærmere på kvitteringen så var dette for ikveld! Vil beløpet komme tilbake på konto når billettene aldri ble hentet? Kan jeg få tilbake pengene/nye kino billetter imorgen når jeg skal på kino? Aldri gjort dette før så jeg skjønner ingenting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Silvermist Skrevet 23. juli 2012 #2 Del Skrevet 23. juli 2012 De pengene er tapt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 23. juli 2012 #3 Del Skrevet 23. juli 2012 Huff, så kjedelig da! Tror nok - som Silvermist sier -, at de pengene dessverre er tapt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auroressa Skrevet 23. juli 2012 Forfatter #4 Del Skrevet 23. juli 2012 Ja var det jeg tenkte gitt, kjempe surt, men slik er det, var greit og spørre om noen har opplevd det samme men:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HerbGirl Skrevet 24. juli 2012 #5 Del Skrevet 24. juli 2012 Jeg har gjort det samme før, og da fikk jeg faktisk pengene refundert når jeg gikk til kinoen og spurte. Men dette var en god del år siden, og er nok ikke noe du har krav på.. men kanskje verdt et forsøk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Uanonymbruker Skrevet 24. juli 2012 #6 Del Skrevet 24. juli 2012 Du kan alltids ringe på kinoen og si at du gjorde en feil og spørre om du kan få bruke billettene i morgen i stedet, det er verdt forsøket og det verste du kan få er et nei. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liiah Skrevet 24. juli 2012 #7 Del Skrevet 24. juli 2012 Du har nok ikke krav på penger tilbake. Men de fleste er snille nok til p bytte i nye billetter for deg. Ta kontakt i god tid før forestillingen og håp på gode plasser og snill betjening. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auroressa Skrevet 24. juli 2012 Forfatter #8 Del Skrevet 24. juli 2012 Fikk et nei gitt, prøvde meg idag, så måtte kjøpe nye kinobilletter, surt men slik er det noen ganger, har ihvertfall lært og ikke kjøpe billetter over nett igjen :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Medlem Skrevet 25. juli 2012 #9 Del Skrevet 25. juli 2012 Fikk et nei gitt, prøvde meg idag, så måtte kjøpe nye kinobilletter, surt men slik er det noen ganger, har ihvertfall lært og ikke kjøpe billetter over nett igjen :-) Eller lært å sjekke hva du faktisk kjøper før du trykker "godkjenn". 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest annemor30 Skrevet 25. juli 2012 #10 Del Skrevet 25. juli 2012 Her kan vi møte opp 15 min før forestillingen og få pengene tilbake,men vi må møte opp.. Har en 2 timer kjøring t/r så jeg sjekker ordentlig FØR jeg bestiller;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auroressa Skrevet 25. juli 2012 Forfatter #11 Del Skrevet 25. juli 2012 Eller lært å sjekke hva du faktisk kjøper før du trykker "godkjenn". Ja eller nettopp DET ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå