Gjest Elissima Skrevet 23. juli 2012 #1 Skrevet 23. juli 2012 Jeg elsker Lady Antebellum - Need you now. Skal på konsert med dem til helgen faktisk. Kommer sikkert til å begynne å grine når de begynner å synge"It's a quarter after one, I'm all alone and I need you now.." Er en sang som er veldig sår og vakker for meg. Har dere en sang som betyr mye for dere? Trenger litt inspirasjon.
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2012 #2 Skrevet 23. juli 2012 den er kjempe fin! en av mine favoritter er live-heaven,absolutt nydelig! spesielt denne setningen liker jeg "I don't need no one to tell me about heaven I look at my daughter, and I believe." you can let go now daddy - crystal shawanda da tenker jeg alltid på pappa,siden han er død. men den er så fin! temporary home-carrie underwood .spesielt det første som synes er det beste Little boy, 6 years old A little too used to bein' alone. Another new mom and dad,another school, Another house that'll never be home. When people ask him how he likes this place... He looks up and says, with a smile upon his face, "This is my temporary home It's not where I belong. Anonym poster: 4a9f5999b053b7ab754c614ea7799df4 1
sol87 Skrevet 23. juli 2012 #3 Skrevet 23. juli 2012 Jeg har flere! "De nære ting" er en sang jeg hørte mye på da jeg var dypt deprimert. Fortsatt kan jeg ikke høre på den uten å få tårer i øyene, men nå fordi den minner meg hvor jeg var, og hvor langt jeg er kommet nå. Jag gir dig min morgon, av Fred Åkerstrøm: Den nydeligste kjærlighetssangen jeg vet om. Blir helt varm av å høre på den. Fantastisk tekst. Enda en kjærlighetssang: "Om du lämnade mig nu" med Lars Winnerbäck og Miss Li. En nydelig melodi, og vakker tekst om hva man ville gjort om man ikke hadde den man elsket mest. Kjærlighet, kjærlighet og atter kjærlighet: "Utan dina andetag" av kent. Teksten igjen er SÅ fin, om det å være skikkelig forelska, men ikke tørre å si det helt... og mange flere, men tror det er best jeg stopper her!
Gjest Skrevet 23. juli 2012 #4 Skrevet 23. juli 2012 Roy Orbison - Pretty One, Blue Angel & In Dreams. Ritchie Valens - Donna. Buddy Holly - True Love Ways. The Righteous Brothers - Unchained Melody. Simon and Garfunkel - The Sound of Silence. Det var noen!
HedvigR Skrevet 23. juli 2012 #5 Skrevet 23. juli 2012 Det første som faller meg inn når jeg tenker "nydelig sang" er Music of the Night. Ikke det jeg ville kalt min favorittsang, eller den beste sangen gjennom tidene. Men nydeligste? Ja :D
Lura Lotta Skrevet 23. juli 2012 #6 Skrevet 23. juli 2012 Christina Perri - The Lonely " 2 a.m., where do I begin? Crying off my face again The silent sounds of loneliness Wants to follow me to bed I'm a ghost of a girl that I want to be most I'm the shell of a girl that I used to know well Dancing slowly in an empty room Can the lonely take the place of you? I sing myself a quiet lullaby Let you go and let the lonely in to take my heart again Too afraid to go inside For the pain of one more loveless night But the loneliness will stay with me And hold me 'til I fall asleep"
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2012 #7 Skrevet 23. juli 2012 Bright eyes - Art Garfunkel Det vakraste jag vet - hun svenske Anonym poster: e949ad8603df40e8f295f2122652c867
Gjest Nyyx Skrevet 23. juli 2012 #8 Skrevet 23. juli 2012 Black Stone Cherry – Things My Father Said Christina Perri – A Thousand Years (Vet den er med i Twilight, men syntes den er så fin)
Bollocks Skrevet 23. juli 2012 #9 Skrevet 23. juli 2012 Low Man av Alberta Cross scorer veldig høyt på lista mi, men det er jo mange andre nydelige sanger der ute også. O Children av Nick Cave & the Bad Seeds er jo njuuudelig. O Death av en eller annen kis med dreadlocks jeg ikke husker hva heter er også veldig fin. Gud, klarer ikke å velge!
håndtak Skrevet 23. juli 2012 #10 Skrevet 23. juli 2012 Vanskelig å velge, men tenkte umiddelbart på to sanger: Sonja Alden - du ar allt Dolly Parton/Kenny Rogers - the greatest gift of all (julesang)
Gjest Reza08 Skrevet 23. juli 2012 #11 Skrevet 23. juli 2012 (endret) Jeg vet om mange sanger som er vakre, men la oss ta noen: Jahn Teigen - Det Vakreste Som Fins Jahn Teigen - Min Første Kjærlighet Tommy Nilsson - Öppna Din Dörr Tor Endresen - Ingen Er Så Nydelig Som Du Leonard Cohen - Hallelujah Secret Garden - You Raise Me Up Celine Dion - I Surrender Vamp - Tir Na Noir Queen - Friends Will Be Friends Andrea Bocelli & Celine Dion - The Prayer Il Divo & Celine Dion - I Believe In You Jørn Hoel - Ei Hand Å Holde I Carrie Underwood - Temporary Home Endret 23. juli 2012 av Reza08
Gjest gjest17 Skrevet 23. juli 2012 #12 Skrevet 23. juli 2012 Sinéad O'Connor sin tolkning av Sacrifice. Nydelig versjon!
mammamora90 Skrevet 24. juli 2012 #13 Skrevet 24. juli 2012 Ikke akuratt sang, men nå for tiden går det i Nimrod av Edward Elgar : . Har funnet ut at det er en perfekt "vuggesang" til kidden, jeg setter bare på den og så blir han helt stille, og hvis han ikke har sovnet når den er ferdig enda så hører jeg bare han si "mer!" .
Larry Croft Skrevet 24. juli 2012 #15 Skrevet 24. juli 2012 Kommer alltid tilbake til denne, og synes den er like nydelig hver gang. Kan også å spille den på gitar. http://www.youtube.com/watch?v=C-IsiAfjhck Å høre den live da jeg var på konserten hennes i fjor var fortryllende. Har mange flere sanger, men hadde blitt mye å poste xD
Anglofil Skrevet 24. juli 2012 #16 Skrevet 24. juli 2012 (endret) Mvh Yvonne Endret 24. juli 2012 av Yvonne
Kosemose Skrevet 24. juli 2012 #18 Skrevet 24. juli 2012 Hosianna - denne gir meg alltid tårer i øynene og frysninger på ryggen.
TheHairyToothfairy Skrevet 25. juli 2012 #19 Skrevet 25. juli 2012 (endret) U2 - Kite Roy Orbison - In Dreams Dire Straits - Romeo & Juliet Chris Rea - Just Wanna Be With You cascades - rythm of the rain Unchained Melody, samma søren hvem som fremfører den. Og så ikke minst, Åge Aleksandersens - Dains Me Dæ. Endret 25. juli 2012 av Gunvald
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå