Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har i lengre tid hatt forhold til en jente som er gift. Vi har faktisk blitt veldig forelsket og elsker hverandre veldig høyt. Det ser forøvrig ut som om det er over for godt nå, men jeg skulle gjerne hatt et svar likevel, jeg... :)

Hun traff meg faktisk tre måneder FØR hun skulle gifte seg. Etter hvert som tiden for bryllupet nærmet seg følte jeg meg mer og mer desperat siden hun ikke gjorde noe for å komme seg ut av situasjonen hun var i. Hun ville faktisk ikke gifte seg, men turte ikke å si noe til forloveden sin og fryktet hva "alle" ville si. I den forbindelse, og i desperasjon,nærmest, sendte jeg en sms til forloveden hennes og fortalte om oss. Jeg skjønner at det ikke akkurat er noe sjakktrekk, men det ble nå slik. Hun ble forståelig nok veldig veldig sint på meg, men det som var mellom oss fortsatte likevel.

Det er en grunnleggende ting vi har diskutert mye og som jeg gjerne skulle hatt litt feedback på. Hun kan ikke forstå at det driver meg til vannvidd når hun ikke vil fortelle noe til mannen sin. Noe jeg synes er helt forferdelig. I alle fall etter halvannet år med utroskap. Hun forstår ikke at jeg har behov for at han skal vite om at hun elsker noen andre. Er det jeg som er rar, eller er det henne? hehe...

Forøvrig så vil jo ikke mannen hennes snakke om utroskapet etter at det ble kjent heller. Han vil bare fortsette å være sammen med henne selv om hun har innrømmet at hun elsker noen andre...

(Jeg er forøvrig klar over hvor dum jeg er når det gjelder å ha et forhold til henne, men slik er nå en gang den vidunderlige kjærligheten)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dropp henne.......

husk:kan hun gjøre det med deg,kan hun gjøre det mot deg også

så jeg synes ikke hun er verdt å vente på.

finnes nok av søte jenter... :sminkedokke:

Gjest gotthard
Skrevet

søte jenter :o HVOR??????

:ler::kul::ler:

neida , enig med du , , , gjør hun det mot han kan hun gjøre det mot deg også , du er kansje spesiel og spennende nå men der er det kansje andre som er etter en kort tid også......dropp kua og sats på hesten du gutten

Gjest Den onde
Skrevet

Jeg vet akkurat hvordan du har det... Jeg er der fremdeles, etter lenger tid enn deg, gjør deg selv en tjeneste og kom deg bort! Jeg unner ingen å slite slik jeg gjør-og vet du hva? Det blir bare verre etterhvert som tiden går! :(

Skrevet

Sett utenifra ser det litt "grotesk" ut - du er en del av et ekteskap (en del som gjemmes bort og må leve i skyggene...).

Hvem vet - kan hende finnes det en enda en del av dette ekteskapet, som mannen hennes tar seg av?

Det jeg har fått vite opp gjennom årene om forskjellige par - Vestkantparet der mannen som tenner på å titte gjennom kjellervinduet når kona puler gjesten i peisestua osv. - gjør at ingenting direkte overrasker meg lenger. Sier det fordi mannen hennes er klar over deg, men det er en avsporing...

Denne dama "di" høres manipulerende ut - "vet ikke" om hun skal gifte sge, blir bare dradd inn i det, liksom - som et viljeløst vesen? Hun gjør seg uskyldig og litt stakkarslig, men er motsatt - det er det du forteller.

Gjør deg fri fra dette egosentriske snyltedyret av ei dame...

Sannsynligvis hadde hun en tåredryppende historie som mannen har fått servert, da han fikk greie på deg...

Gjest Anonymous
Skrevet

:kul: Du, oppriktig talt! Fortjener du ikke bedre enn dette syns du??????????? :o

Hun lurer dere begge to - OPP I STRY!,,,den saken står helt klar for meg! Ser du ikke det? :tunge1:

Men tydeligvis er det helt greit for dere, og da vil hun jo fortsette, siden det er SLIK hun nå engang er!!!!!!!!! :(

Hun vil ha både i pose og sekk,,,,,og dere to BIDRAR jo ATIVT til å opprettholde denne situasjonen!!!!!!!!! Så hvordan kan du klandre henne?

Ta ansvar for ditt eget liv,,,,,og foreta deg noe som forandrer på situasjonen...til din egen fordel! F.ex. droppe henne! :roll:

Hun er jo en liten (eller stor) feiging da,,,,ikke mye tvil om den saken!

At du gidder dette! :-? Er du fortsatt opphengt i henne fordi hun fortsatt er gift kanskje? Det Finnes mennesker der ute som er utrolig tiltrukket av det de IKKE kan få....................Er du en av dem tro? :oops:

FATT AT DU FORTJENER NOE SOM ER BEDRE ENN HENNE! Det er første skritt. Deretter foretar du deg noe, som faller i din favør!!!!!!!!!! :sjarmor: For dette er ikke holdbart, og det vi begge to!

Lykke til med DEG! :wink:

Skrevet

Enig med de andre her... selv om du elsker henne, så virker hun på meg veldig egoistisk, "Ja takk, begge deler" og du må nøye deg med smulene... du virker som en meget oppegående mann, men kjærligheten har tydeligvis slått deg ut.

Lett for oss å si at du må gå videre, det krever mot, men jeg tror i det lange løp, vil du tjene på det, kanskje du ender opp med å elske en annen litt etter litt, men så lenge du går på "vent", så får du ikke oppleve noe annet. Du er mer verd enn som så... så kanskje på tide å ta et valg, det er ditt liv det gjelder!! Lykke til!! :)

Skrevet

Jeg synes du skal finne deg en ny kvinne som ikke er gift, fordi det i det lange løp er en uheldig situasjon både for deg og henne.

Lykke til i livet ditt.

Gjest Madam Felle
Skrevet

Jeg tror at det sjelden kommer noe godt ut av bedrageri. Verken på den ene eller andre måten. Om nå det skulle bli dere to, hvordan kan du stole på henne?

Hva om dere bygger noe sammen, og hverdagen kommer der også?

Hadde jeg vært deg ville jeg satset på å finne meg en annen, for hun tenker bare på seg selv.

Skrevet

SMS'en var ikke no' sjakktrekk; det er vi enige om. Hvordan kan du være så tankeløs? Dama er opptatt, hun er gift med sin mann, og du finner på noe annet. Jeg har vært i hans situasjon, og det er jæ... nedbrytende. Jeg synes du er en sjofel tulling som lar deg styre av dine primitve sider. Hun virker å være frøktelig enkel, som gifter seg, selv om hun ikke har lyst, for tenk hva andre synes/mener. Rene Ricky Lake...TV3

Gjest Venus, Uinnlogget...
Skrevet

Pedro, jeg digger sitatet ditt på slutten, det med ambisjonsnivået........flott !!! :danse:

Venus.

Skrevet
Hun virker å være frøktelig enkel' date=' som gifter seg, selv om hun ikke har lyst, for tenk hva andre synes/mener. Rene Ricky Lake...TV3[/quote']

Hun virker enkel, kanskje - men jeg tror hun er manipulerende og egoistisk og utspekulert. Helt motsatt altså - og blottet for respekt og ekte følelser. Hun maler sin egen kake. Alle har hørt om krokodilletårer...

Noen er slik, har ikke tanker for andre enn seg selv... men opptrer som ofre for andres valg, for å få medlidenhet og oppmerksomhet...

Skrevet

Herlighet... Hun forstår ikke ditt behov for at ektemannen skal vite om at hun elsker noen andre??? Om du hadde vært gift og blitt forelsket i en annen, men ønsket ikke skille deg fra konen din, ville du da ropt ut om dine følelser og elskovsstunder med en annen dame?

Tror det er heller du som bør åpne øynene og akseptere hvor skapet står. Det står i alle fall ikke i ditt hjem.

Du kan ikke kreve hennes kjærlighet, det er opp til henne hvem hun vil gi sin kjærlighet til. Hun er gift, du kan ikke kreve at hennes ektemann skal akseptere at hun har deg som elsker. Hva slags luftslott er det du lever i?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...