sebra Skrevet 23. juli 2012 #1 Skrevet 23. juli 2012 Jeg har begynt å bruke runkeeper, så lurer jeg på om noen her inne vet om den bruker mye datatrafikk? Har inkludert forbruk i abonomentet men er veldig redd for å gå over da det koster fletta, pluss at netcom har klart å varsle meg om at forbruket er tomt, etter at jeg har gått over kvota og mer til, så det ble veldig dyrt.
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2012 #2 Skrevet 23. juli 2012 Hvem er runkeper? Anonym poster: 4d253f426f082b691a46120a95f9c350 1
kråkefjas Skrevet 23. juli 2012 #3 Skrevet 23. juli 2012 (endret) Jeg har begynt å bruke runkeeper, så lurer jeg på om noen her inne vet om den bruker mye datatrafikk? Har inkludert forbruk i abonomentet men er veldig redd for å gå over da det koster fletta, pluss at netcom har klart å varsle meg om at forbruket er tomt, etter at jeg har gått over kvota og mer til, så det ble veldig dyrt. Det bruker ikke data annet enn når du laster ruta opp på nett ellerno. Det bruker gps som er gratis (er det for lenge siden når man leser runke-per først) Endret 23. juli 2012 av kråkefjas
Lykkelitenen Skrevet 23. juli 2012 #4 Skrevet 23. juli 2012 Om du lagrer rutene dine på profilen slipper du å bruke mobildata, men kan legge inn alt når du er på hjemmenettverket, eller via data
Gjest Eurodice Skrevet 23. juli 2012 #5 Skrevet 23. juli 2012 Hvem er runkeper? Anonym poster: 4d253f426f082b691a46120a95f9c350 Sånn leste jeg det i farten, også .
sebra Skrevet 23. juli 2012 Forfatter #6 Skrevet 23. juli 2012 Hahahaha! Hmm lagrer rutene på profilen?hvordan gjør jeg det? Jeg har kun lasta ned gratis versjonen så kanskje det er begrenset der?Det eneste jeg gjør er å trykke start når jeg begynner og stopp når jeg er ferdig samt følger litt med underveis.Blir det lagret på nettet da?
Lykkelitenen Skrevet 23. juli 2012 #7 Skrevet 23. juli 2012 Du går inn på runkeeper.com på pcen din, logger inn på profilen og lager så rutene ved hjelp av kart. Så når du skal ut og jogge tar du bare tiden, når du er ferdig logger du på, velger den ruten du har fulgt og legger inn tiden (og puls om du måler det) og waabaam, det tar kort tid og du sparer datatrafikk Kan gjøre det på hjemmepcen din også. Jeg har også appen, men bruker den ikke, ender opp med å bare poppe alt inn når jeg kommer hjem på maskinen min
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå