sløyfe Skrevet 18. august 2012 #61 Skrevet 18. august 2012 Ser liksom ikke helt poenget med å drepe for å vise at dreping er galt. Blir litt som "bombing for peace is like fucking for virginity". Dessuten fortjener personen mest sannsynlig å sitte inne resten av livet og kjenne på hvor jævlig han/hun har det i stedet. Det har jo også hendt at de har tatt feil person, og det er helt for jævlig å tenke på.
Gjest Loverdose Skrevet 18. august 2012 #62 Skrevet 18. august 2012 Jeg er imot dødsstraff fordi jeg har sett filmen The Green Mile...
AnonymBruker Skrevet 22. august 2012 #63 Skrevet 22. august 2012 +1. Dette er veldig interessant Anonym poster: 532e073f287d32bccafc791f1867dadb
sauen87 Skrevet 13. september 2012 #64 Skrevet 13. september 2012 Motstander. For meg bryter dette med en av mine grunnleggende verdier - at man ikke skal ta liv. Å bruke loven for å ta menneskers liv er, etter min mening, misbruk av hele rettssystemet og galskap satt i system. I tillegg er mulighetene for å drepe en uskyldig til stede, og dette er jo - innlysende nok - irreversibelt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå