Gå til innhold

Mase på leilighet?

Anbefalte innlegg

Gjest ThatWoodcut
Skrevet

Dere får beklage om jeg er på feil sted, jeg var ikke helt sikker på hvor dette problemet hørte hjemme.

Så til saken; Jeg skal flytte for å studere og tok kontakt med en som ville starte et lite kollektiv. Vi sendte litt meldinger frem og tilbake på facebook, hvor jeg var litt tvilende i starten, men endte opp med å sende en melding hvor jeg sa at jeg var med på leiligheten så lenge leien ikke ble dyrere enn det jeg hadde fått beskjed om.

Den meldingen ble sent på søndag, og pga. facebook sin nye geniale ordning vet jeg at den ble sett i firetiden natt til søndag, uten noe svar.

Når kan jeg begynne å mase på bekreftelse uten å virke for masete? Jeg er alene hjemme for tiden, uten annet selskap enn meg selv og det får ikke akkurat tiden til å gå fortere. Og når jeg blir ensom har jeg en tendens til å bombadere den ene stakkars personen som snakker med meg :fnise:

Derfor tenkte jeg det var lurt å sjekke normen før jeg evt. ødelegger hele avtalen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan jo sende en melding hvor du skriver at du gjerne vil ha svar så fort som mulig så du evt. kan begynne å lete etter en annen leilighet hvis det ikke blir noe av kollektivet? Det er jo ganske vanskelig å skaffe leilighet i juli/august på grunn av alle studentene som er på utkikk!

• Liker 1
Skrevet

Jeg ville helt klart ha sendt en melding dagen etter for å hørt med personen. Det er et tøft marked for studenter nå, og det er nærmere 5000 studenter i Oslo som er på venteliste når det gjelder hybel. Så spør og sikre deg, men let også. Greit å ha litt muligheter =)

Gjest ThatWoodcut
Skrevet

Huff, han må jo tro jeg må ha alt inn med teskje... Jaja, jeg gir et bedre inntrykk live enn jeg gjør på papiret :rolleyes:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...