Lotta1 Skrevet 23. juli 2012 #1 Skrevet 23. juli 2012 Sitter på en svensk pc, derav de svenske töddlene Jeg avsluttet min kur for 14 dager siden. Hadde da tatt 450 tabletter og var godt over anbefalt minimumsdose. Alle bivirkninger forsvant på et par dager. Huden er fortsatt kjempefin, faktisk finere enn under den siste tiden pga det röde har forsvunnet. Den ser sunn og frisk ut Hvordan har dere andre det? Har kvisene kommet tilbake? Når i så fall, og er det som för kuren? Jeg er selvsagt nervös for å få dårlig hud igjen, og vil da ikke väre i tvil om å gå på en andre kur. Det var ikke så gale som jeg hadde forventet i det hele tatt. Og absolutt verdt det Kjekt hvis andre vil dele sine erfaringer!
AnnaBallerina Skrevet 23. juli 2012 #2 Skrevet 23. juli 2012 Jeg gikk på det. Begynte høsten 2010 og avsluttet kuren på nyåret 2011. Var kvisefri og lykkelig helt frem til påsken 2012.... Nå vurdere jeg ny runde..har hørt at man etter 2 kurer har større sannsynlighet for å bli kvitt problemet permanent. Håper det fungerer på deg. Livet som kvisefri (selv om det bare varte litt over 1år) er fantastisk! :-)
Lotta1 Skrevet 26. juli 2012 Forfatter #3 Skrevet 26. juli 2012 Jeg gikk på det. Begynte høsten 2010 og avsluttet kuren på nyåret 2011. Var kvisefri og lykkelig helt frem til påsken 2012.... Nå vurdere jeg ny runde..har hørt at man etter 2 kurer har større sannsynlighet for å bli kvitt problemet permanent. Håper det fungerer på deg. Livet som kvisefri (selv om det bare varte litt over 1år) er fantastisk! :-) Håper jeg slipper en neste kur, men tar det som det kommer. Hadde egentlig tenkt denne tråden sko ligge høyt oppe for alle til å skrive erfaringene sine etter kur, men ser den detter bakover. Fortsatt fin i huden, och får uten foundation nå, har vel aldri skjedd før
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå