Gjest Cuddly Skrevet 13. februar 2004 #1 Skrevet 13. februar 2004 Satt å tittet litt på strawberrynet... åååå så mye fristende, det er en godtebutikk for sånne som meg :hjerter2: Da så jeg at Dermalogica har en foundation,Treatment foundation, for tørr eller fet hud - det sto ingenting om det!? Er det noen som kjenner til denne? Og i så fall; hva betyr det at de har en tone som heter 1 og en 1G ? :klø: Er 1 veldig lys? Og sist men ikke minst; er den bra???
Cilla Skrevet 13. februar 2004 #2 Skrevet 13. februar 2004 Ringte til Tekon som er forhandler av Dermalogica i Norge og de sendte en masse prøver på denne foundationen, og denne var den beste jeg har prøvt. Den smeltet inn i huden min, jeg har tørr hud ytters, og fet underhud. 1g passet best til meg, 1 ble litt for rosa, men jeg var litt i tvilstilfelle. Fikk såpass mange prøver at jeg kunne prøve hver farge i flere dager :-) Lurer egentlig på nå hvorfor jeg aldri har kjøpt denne?? Dessuten har de en farge korrektor så du kan gjøre fargen lysere eller mørkere etter behov.
Gjest Cuddly Skrevet 14. februar 2004 #3 Skrevet 14. februar 2004 Tusen takk! Var 1 veldig lys, feks som den lyseste til Kanebo? Er du veldig lys i huden, varm eller kald?
Gjest Anonymous Skrevet 14. februar 2004 #4 Skrevet 14. februar 2004 På essentisldayspa kan du se fargene.1 er veldig lys. 1G og 2 G er helst litt gulbrun under tone.2 og 3 synes jeg ser litt rosa ut. jeg er av den den varme fargen ,men litt blek nå på vinteren men bruker 2 G, Ser helt perfekt ut synes jeg.på essentialdayspa koster den ca 257 kr + 80 i porto,hos hudpleier koster den 400-450 kr.jeg kjøpte min på strawberry det hendet det dukker opp for skjellig farger og da blir det billigere men det kan ta sin tid.Jeg ville bestilt på essentialdayspa vis du skal ha flere produkter, blir skjelden stoppet i tollen.
Gjest Anonymous Skrevet 14. februar 2004 #5 Skrevet 14. februar 2004 Hei, meg som var gjest oppe. de har fått de på strawberry,,,,,
Gjest Cuddly Skrevet 14. februar 2004 #6 Skrevet 14. februar 2004 De er billigst på strawberry... Er den corrector-tingen til å justere fargen opp/ned?
Gjest Anonymous Skrevet 14. februar 2004 #7 Skrevet 14. februar 2004 Ja, den + er mørk og - er lys. Så kan du korrigere fargen opp og ned sommer og vinter.Jeg har den ikke ,er kjempefornøyd med 2G,den smelter liksom inn i huden,FØLES som du har ingenting i ansiktet.
Gjest Cuddly Skrevet 14. februar 2004 #8 Skrevet 14. februar 2004 Hmmm...den må prøves etterhvert, men har netopp kjøpt ny kanebo så venter litt! Men tusen takk for hjelp, den skal definitivt prøves
Cilla Skrevet 15. februar 2004 #9 Skrevet 15. februar 2004 Nå bestilte jeg denne fra Strawberrynet, den kostet 209 kr der, håper på jeg slipper unna tollen :-? Kjøpte 1G så får håpe jeg er like fornøyd med fargen nå som jeg var sist gang jeg prøvte den. Har akkurat kjøpt Double Wear fra Estee Lauder som jeg også er veldig fornøyd med, så nå blir det sammenligning!
Gjest Cuddly Skrevet 15. februar 2004 #10 Skrevet 15. februar 2004 jeg fant ut at med rabatten kommer jeg akkurat under 200 - I love strawberrynet Men hvor lys er du? Bruker du selvbruning, eller er du naturlig "laken" som meg Jeg blir litt i tvil om jeg skal kjøpe 2, og at det blir bra når jeg har tatt en runde med selvbruneren :klø:
Gjest KATTAstrofe Skrevet 15. februar 2004 #11 Skrevet 15. februar 2004 Er det ikke bedre å kjøpe den litt for lys og heller justere med solpudder? Fargeforskjell ved kjevebenet ser ikke bra ut!
Cilla Skrevet 15. februar 2004 #12 Skrevet 15. februar 2004 Jeg er ikke noe særlig brun i ansiktet (bruker ikke selvbruning), men er heller ikke et hvitt "laken". Hadde bare 2% rabatt så kommer ikke helt under tollgrensen jeg dessverre.
Gjest Cuddly Skrevet 15. februar 2004 #13 Skrevet 15. februar 2004 Jo det er bedre at den er litt for lys, men ikke for mye! Jeg tar alltid foundation på halsen også, har litt vanskelig for å stoppe ved kjevebenet, syns det er finest sånn.... Kanske jeg bestiller 2, og heller best. corrector hvis det blir feil...
starie Skrevet 16. februar 2004 #14 Skrevet 16. februar 2004 Hvorfor ringer dere ikke til Tekon eller lignende i steder for å bruke mange penger på noe som kanskje blir feilkjøp?!
Gjest Cuddly Skrevet 16. februar 2004 #15 Skrevet 16. februar 2004 Ble så usikker så jeg ringte Tekon. Hun var vennligheten selv, og skulle sende meg prøver i dag. Jippi Hun understreket at dette ikke er en vanlig foundation, men en behandlende sådan.
Gjest Cuddly Skrevet 16. februar 2004 #16 Skrevet 16. februar 2004 Hmmm...Starie, ser at vi hadde tenkt det samme
Cilla Skrevet 16. februar 2004 #17 Skrevet 16. februar 2004 Ble så usikker så jeg ringte Tekon. Hun var vennligheten selv, og skulle sende meg prøver i dag. Jippi Sikkert samme dama som jeg snakket med, utrolig vennlig og "ingen problemer". Fikk 2-3 prøver av hver farge (ikke av de aller mørkeste for de hadde hun ikke inne)
Gjest Cuddly Skrevet 16. februar 2004 #18 Skrevet 16. februar 2004 Hun trodde ikke hun hadde av de mørkeste nå heller, men jeg sa at det ikke var nødvendig. De er jo helt uaktuelle! Nå gleder jeg meg virkelig til å prøve!!!
Gjest Cuddly Skrevet 17. februar 2004 #19 Skrevet 17. februar 2004 Det var service gitt! :-) I dag dumpa prøvene ned i postkassa mi, ringte i går! Det eneste som var veldig dumt var at de var fri for 1G... :-(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå