mari4ever Skrevet 23. juli 2012 #1 Skrevet 23. juli 2012 Hei:) Vil gjerne kjøpe denne foundationen, men feelunique.com og ebay har den ikke til under 200 kr. jeg vil heller ikke bestille fra www.benefit.com siden der er frakten på 18,50 dollar. derfmed blir foundationen veldig dyr. noen tips til andre nettsider som har Benefit? Hadde blitt super glad for svar:)
Isd Skrevet 23. juli 2012 #2 Skrevet 23. juli 2012 Men på feelunique får du tilbake evnt. utgifter til toll og moms, så der spiller det ingen rolle om en vare koster over 200! 1
mari4ever Skrevet 24. juli 2012 Forfatter #3 Skrevet 24. juli 2012 (endret) Takk Isd for svar:) tenkte selvfølgelig ikkje over dette eg.då var den bestilt:) men kan jeg spørre om hvordan du får inn kvitteringen på daten uten å legge den under en kopi maskin? kopi maskinen min virker ikke for tiden. håper veldig på at feelunique setter ned verdien på foundationen. de pleier å gjøre det med de fleste varer:) Endret 24. juli 2012 av mari4ever
icec Skrevet 24. juli 2012 #5 Skrevet 24. juli 2012 feelunique.com pleier å skrive en lavere sum utenpå pakken når jeg bestiller noe over 200. De vet nok om grensen og vil unngå å måtte betale tilbake tollen. Så jeg ville bestilt den derfra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå