Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Og det til de grader!!!

FAEN. Skulle logge meg av internett i ste. Da plopper det opp reklame for Herbalife. Man skulle plotte inn høyde og vekt. Så skulle idealvekten din regnes ut.

Hør nå. Jeg la inn mine 166 cm og min vekt på 59 kg.

Hva skjer.? Jeg får melding om at jeg er over min idelavekt. Den burde være på 57 kg! Jeg kunne få en konsulent til å ringe meg og presentere noen slankekurer.

ER DET MUUUUUUULIG???????

Videoannonse
Annonse
Gjest gotthard
Skrevet

det er tydeligvis mulig....

selv synes jeg høyde og vekt høres helt fint ut på deg jeg da men,,og hva da med de som har tung beinbygning eller hva de kaller det?

drit oppi de du jenta , ta deg den maten du vil og vit at du har mer enn bra nokk vekt for høyden din...

Skrevet

Vel - du ligg midt i normalvekta du, når me tenker på BMI (Body mass Index) så berre kos deg med å peike nase til herbalifetullingane ;)

Skrevet

grrrrrr...kjenner jeg fortsatt er provosert. Lurer på hva disse tilhengerne av Herbalife-slankeprodukter formiddler til unge jenter?? :evil:

Gjest Anonymous
Skrevet

den derre bmi n var litt av en tankevekker for meg :oops: :oops:

Pytt pytt er det så nøye da jeg trives med meg selv jeg

Skrevet

Den stemmer ikke. Ikke den til Herbalife iallefall.

Er jo helt på viddene.

Skrevet

Hvor er linken? Hadde vært gøy å teste den... jeg er 164 cm og veier 52 kg...! kanskje jeg også trenger Herbalife produkter...!!!??? :o :ler:

Gjest Anonymous
Skrevet

testet ut denne jeg også men fikk under idealvekten,så den gjør ikke ALT for å selge

Skrevet

Jeg vet jeg ikke er overvektig men det var bare hele konseptet jeg reagerte på.

Ser for meg ei stakkars tenåringsjente som er normalt slank får beskjed om å gå ned noen kilo for å nå idealvekt!!! :kjempesinna:

Skrevet

Ditto. :evil:

166 cm og 59 kg er jo ikke noe i overkant. Helt utrolig hva man gjør for å reklamere. :roll:

Gjest Anonymous
Skrevet
Hvor er linken? Hadde vært gøy å teste den... jeg er 164 cm og veier 52 kg...! kanskje jeg også trenger Herbalife produkter...!!!??? :o :ler:

Jeg lurer også på hvor man kan finne denne testen! :evil:

Gjest the imp
Skrevet

du kunne faktisk få opp den testen her fra kvinneguiden en stund.

Prøvde for moroskyld og fikk opp at min idealvekt var et par kg under min vekt, noe som ville plassert meg godt ned mot minimum av det jeg kan veie for å ha normalvekt.

Bare for moroskyld prøvde jeg da å justere ned vekta mi til litt under idealvekt slik at jeg var undervektig og da fikk jeg beskjed om at jeg var undervektig. Så helt gæli er det ikke, men skremmende ja. Må si at jeg også tenkte på folk med spiseforstyrrelser der.....

Skrevet

Nå er det faktisk sånn at du kan bruke Herbalife til å legge på deg også.

Det gjør jeg nå. Etter en ulykke gikk jeg kraftig og usunt mye ned i vekt og for å få i meg nok vitaminer, mineraler og sånt stæsj så tar jeg et par proteinshaker pr dag i tillegg til mat.

Men skjønner jo at noen reagerer på den salgsgimicken der da...

Skrevet
Nå er det faktisk sånn at du kan bruke Herbalife til å legge på deg også.

Ja, eller til å endre livsstil, noe jeg hadde tenkt på så jeg krysset av på en postlapp at jeg ville ha informasjon om dette.

Da ble jeg oppringt av en selger, og slik lød samtalen:

-Hei dette er fra herballife, du har tatt kontakt med oss for å få litt informasjon om slanking?

-Hei! Jeg tok kontakt, men ang. endring av livsstil

- javel. (begynner å lese fra noen papirer)... "slanking med herballife er et godt altern...

-Du, jeg skal ikke slanke meg...!

-Neivel... Hvor mange kilo hadde du tenkt å gå ned da?

-Hallo?! Jeg veier 55 kg og er 167 cm, og slik skal det altså fortsette

-.... (roter)... milkshaken vår kan brukes som måltidserstatter og...

-Klikk (jeg legger på)

Tror de vil ha oss nordmenn litt vel tynne ja

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...