Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har veldig lyst til å starte internett butikk, hvor jeg skal selge diverse klær og utstyr.

Noen som vet hvordan jeg skal gå frem?

Hadde egentlig mange spørsmål, men nå ble det helt blankt... icon_smile.gif

Noen som kan hjelpe meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For det første, så trenger du en e-handelsløsning. Dvs du trenger programvare og kunnskap til å bruke internett. Det finnes mange slike løsninger der ute! Titt litt rundt i forskjellige butikker, legg merke til forskjeller og tenk på hva du vil ha. Så kan du gå til programvareleverandører og si hva du vil ha.

Du MÅ ha et skikkelig nettsted.

Du MÅ oppdatere dette gjevnlig.

Du MÅ ha kontroll på utsendelse av varer.

Du MÅ sette deg inn i alle regler som gjelder for vanlige butikker OG nettbutikker.

Du MÅ ha et vanntett betalingssystem.

Catzy12

Skrevet

Ellers så trenger du vel å starte der de fleste må starte, registrere seg i Brønnøysundregisteret. Ta en telefon, så hjelper de deg med hvilken type firma du skal ha (sannsynligvis et enkeltmannsforetak).

Finn et godt domenenavn, bestill det f. eks. gjennom active-isp, og finn en leverandør av serverplass til domenet. De fleste er veldig hjelpsomme ang. f. eks. hvor stor serverplass du trenger og lignende.

• 18 år senere...
Skrevet

Dytt

Anonymkode: bf3fd...433

Skrevet

Oj, dytting av en over 18 år gammel tråd? Tror det er litt andre vurderinger som må gjøres av et slikt spørsmål i dag enn i 2002 😅

• 6 måneder senere...
AnonymBruker
Skrevet

Nettbutikk er smart i en pandemi, vil jeg si!

Anonymkode: eccf7...cda

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...