Gå til innhold

Beige eller grå tekstiler i interiøret? ++

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg flytter inn i leilighet neste uke (studentleilighet på 50 kvm), og jeg gleder meg masse til å innrede mitt eget. Men, det er en ting jeg godt kunne tenkt meg litt hjelp til. Jeg har hvite sofaer, hvite møbler, mye hvitt, gjennomsiktig glass og sølv-tilbehør som rammer, lysestaker, blomsterpotter osv. Så, det jeg lurer på er hvilken av fargene beige og grå som hadde passet best inn da det kommer til tekstiler som puter i sofaene, gulvtepper, gardiner og duker? Evt. andre farger som hadde passet? Jeg liker det nøytralt, og ikke sterke farger :-)

Anonym poster: b168c549a9c100cda11f357f2a1a5f1a

Videoannonse
Annonse
Gjest Miranda2011
Skrevet

Holder å med min stue, hvite vegger, hvite bord, skjenk osv, skal ha grå gardiner og puter, for å få litt farge, kjøper jeg forskjellige duker og lys i flere farger som er litt duse, ikke sånne sterke farger, så har jeg å forandre på etter som jeg vil

Skrevet

Grå! Er så lei beige.. Det har liksom vært overalt i 10-15 år. Fargen "sand" i på alle vegger osv. Kjedelig. Synes det er kult med hvitt, grått og spreke farger (ikke så mye grått da)

Skrevet

Jeg hadde beige før og er nå gått over til grått. Angrer ikke et sekund!

Skrevet

Grå, så absolutt! Selv har jeg det meste i hvit, men grå sofa med lyse rosa gardiner, og sofaputer i lys rosa og hvit.

Skrevet

Grått, det passer til absolutt alt enten det er pynteting eller farger på gardiner, puter osv. Dessuten, etter hvert får man flekker og slitasje og det ser skikkelig ekkelt ut på beige sofa. Grått tåler mere :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...