AnonymBruker Skrevet 23. juli 2012 #1 Skrevet 23. juli 2012 Eller kvinner Opptatte damer oppfordres og til å svare selv om dette er singelforumet <br /><br /> Anonym poster: 7dfe4bbdb69c95759a8e5c9342675ace
Gjest Anna.S Skrevet 23. juli 2012 #2 Skrevet 23. juli 2012 Før sjekket jeg opp på mange forskjellige måter. Tok kontakt direkte, eller via nettet, eller sms. Jeg kunne også være ganske frempå ute på byen, og jeg tok alltid kontakt etter at jeg ikke hadde hørt noe på en stund. Men så lærte jeg og nå sjekker jeg ikke lenger, og har mer sjans på menn enn jeg noen gang har hatt. Hvis en mann synes jeg er en dame han vil bli kjent med tar han kontakt, og så hvis jeg synes han er intressant så tar vi det derfra.
Cathrine88 Skrevet 23. juli 2012 #3 Skrevet 23. juli 2012 Ved å innlede en samtale, smile, flørte, få telefonnummer, ta initiativ til å finne på noe sammen hvis jeg hadde lyst og ta kontakt når jeg selv ville.
sophiaM Skrevet 23. juli 2012 #4 Skrevet 23. juli 2012 Jeg er ikke den som er den mest direkte når det kommer til å prøve å sjekke opp noen. Jeg liker heller at det er mannen som sjekker opp meg. Allikevel kan jeg flørte noe helt vilt, bruke blikkontakt, smile og vise at jeg er interessert. Hvis vi har kontakt på sms, face er jeg veldig glad i å sende flørtete meldinger og småerte litt. Men hvis jeg merker at det ikke er gjensidig tiltrekning, så gir jeg opp med en gang. Det verst jeg vet er å være klengete og needy.
Knirke Skrevet 23. juli 2012 #5 Skrevet 23. juli 2012 Når det gjelder seriøs sjekking (med tanke på forhold) er jeg helt på jordet... Aner ikke hvordan man går frem. Men ute på byen holder det som regel å holde blikket deres i et par sekunder over ølglasset -score! Da kommer de bort, spanderer drikke, og så tar man det derifra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå