Gå til innhold

Minicolor over striper

Anbefalte innlegg

Gjest SmurfeLurfen
Skrevet

Hei!

Har farget håret brunt (ganske lik min naturlige farge) og karamellfargede striper.

Men det har vokst ut og det er ettervekst etter stripene, men ikke brunfargen siden den ble veldig lik den naturlige fargen min.

Men lurte på om jeg skulle farge med minicolor, sånn at stripene dempes litt og ligner mer på min naturlige farge. For de har blitt lysere pga sola.

Men hvordan vil det se ut når fargen går ut? Vil de vises like godt igjen da?

Eller vil de bli mer dempet?

Jeg vil ha tilbake min naturlige farge, derfor farget jeg det brunt etter at det var lysere tidligere. men hadde i litt striper sånn at det ikke skulle bli så tydelig ettervekst, men de har blitt bleket i sola.

Kan jo la det gro ut, men har langt hår og det vil ta lang tid.

Har dessverre dårlig råd til frisør akkurat nå, men kan jo høre hvilken farge de selger som ligner mest på den naturlige da.

Men lurte på hvordan det blir etterpå når fargen er vasket ut. Vil stripene vises like godt igjen da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En minicolor vil sitte igjen noe i håret, så stripene burde ikke bli like synlige. Jeg har minicolor over mine striper (lysner bare håret med striper) og det ser ut som samme farge som resten.

Det er verdt å merke seg at jeg kun behandler håret hos frisøren og vet ikke om du vil få samme resultat selv.

• 4 uker senere...
Gjest SmurfeLurfen
Skrevet

Takk for svar kills :)

Kjøpte minicolor hos frisør men farget det hjemme. Ble kjempefornøyd og stripene vises litt igjennom fargen og det blir mer liv i håret :)

Skrevet

Takk for svar kills :)

Kjøpte minicolor hos frisør men farget det hjemme. Ble kjempefornøyd og stripene vises litt igjennom fargen og det blir mer liv i håret :)

Så flott! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...