AnonymBruker Skrevet 23. juli 2012 #1 Skrevet 23. juli 2012 Hei Jeg har blitt kalt inn til andregangs jobb intervju. Denne gangen med butikksjefen og assisterende butikksjef. Jeg følte at de første intervjuet ikke gikk så alt for bra,og vil gjerne gjøre det bedre nå. Det er snakk om en butikkjobb på kveldstid og helger ettersom jeg er student. Kommer de til å spørre om de samme som jeg ble spurt om sist? Fikk grusomme spørsmål synes jeg. F.eks. Hva kan jeg gjøre for butikken? Hva kan butikken gjøre for meg? Prøvde å svare så godt jeg kunne med å si at jeg kan bidra til et godt arbeidsmiljø, holde butikken ren og ryddig og gjøre slik kunder vil komme tilbake. (er snakk om en matbutikk) Hva skal man svare på slike spørsmål. Blir helt satt ut, og forstår liksom ikke helt spørsmålene. Anonym poster: d8e406c3f1d11e6865d6fd12eb7dc61a
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2012 #2 Skrevet 23. juli 2012 Slapp av, spørsmål som "hva kan du gjøre for oss" og "hva mener du vi kan tilby deg" er helt normale. Om du f. eks er litt god til å selge så svarer du at du kan bidra til å ønske mersalg. Om du har fått gode tilbake på at du er serviceminded tidligere så svarer du at du at du bestreber deg på å gi kunden så bra service som mulig. Om du er spesielt effektiv i kassa så svarer du det. Når det gjelder "hva kan vi gjøre for deg" spørsmål så legger arbeidsgiver opp til at du skal svare på hva dine forventninger er. Det kan f. eks være å bli en bedre selger eller kundebehandler eller at du ser for deg et godt arbeidsmiljø i en fleksibel jobb siden du er student. Anonym poster: 338dbfbf8014655ce85db8e7bfd2839d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå