Wenke Skrevet 13. februar 2004 #1 Del Skrevet 13. februar 2004 Noen som vet om noen som selger fine mamma- kjoler? Forloveren min er høygravid i brylluppet, og finner ikke noen fine kjoler som hun kan bruke.. Forslag mottas med KJEMPE STOR takk!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MariM Skrevet 13. februar 2004 #2 Del Skrevet 13. februar 2004 www.brudekjoleformidlingen.no har visst mange slike kjoler! (men jeg har hørt snakk her inne om at de er ekstremt dyre. Ikke vet jeg, for jeg har ikke sjekket ut mammakjolene ) Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 13. februar 2004 #3 Del Skrevet 13. februar 2004 Jo de er ekstremt kjempedyre der. Min forlover er også høygravid i bryllupet og jeg er spent på hva hun finner. Hun er lita og spe da, så kanskje det holder med en litt større størrelse............ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wenke Skrevet 13. februar 2004 Forfatter #4 Del Skrevet 13. februar 2004 Tusen takk MariM!! D va akkurat den siden jeg lette etter! Dere har rett! de opererer med psyko-priser! Den billigste kostet 7950,- :o ! Forloveren min er også liten og tynn, så hun kan nok kjøpe en kjole i stor størrelse og få den sydd til.. Tror nok det blir det billigste alternativet til nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wenke Skrevet 13. februar 2004 Forfatter #5 Del Skrevet 13. februar 2004 ooops...hehe, fant akkurat ut at det var brudekjolene som var så sinnsykt dyre... :oops: Men de var ganske dyre de andre kjolene også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lullu Skrevet 13. februar 2004 #6 Del Skrevet 13. februar 2004 Finnes jo masse bra i utlandet da.. Jeg fant kjole til bryllupet jeg skulle, i en vanlig brudebutikk her hjemme. Klarte aldri å bestemme meg for hvem jeg ville ha, så kjøpte like så godt 2 stk. jeg... Betalte 4 500,- tilsammen. Det ligger en butikk i Oslo i Akersgata som selger masse flotte kjoler. Der har de mange forskjellige str. i en og samme kjole også. Lykke til! Legger ved denne linken også jeg. Her skal jeg kjøpe brudekjolen min, og mange andre skal være med grunnet stort utvalg av selskapskjoler (se Party Line) http://www.askepot-valentino.dk/Askepot/index.htm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jens Skrevet 15. februar 2004 #7 Del Skrevet 15. februar 2004 Denne her syns jeg er fin da! http://www.uglydress.com/pregpromdres.html Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prinsipessa Skrevet 15. februar 2004 #8 Del Skrevet 15. februar 2004 Denne her syns jeg er fin da! http://www.uglydress.com/pregpromdres.html Den der er så utrolig stygg, har nesten ikke sett maken... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 15. februar 2004 #9 Del Skrevet 15. februar 2004 Det kan umulig finnes noe styggere nei...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 15. februar 2004 #10 Del Skrevet 15. februar 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wenke Skrevet 15. februar 2004 Forfatter #11 Del Skrevet 15. februar 2004 Fytte rakkern!!!!! Hadde hun dukket opp i den tror jeg at jeg hadde satt meg ned å grått mine modige tårer!! hehe. Hvem i himmelens navn ville gått ut i det der? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pretty in pink Skrevet 15. februar 2004 #12 Del Skrevet 15. februar 2004 Brudekjoleformidlingen er dyre på mamma selskapskjoler ja, ingen har vel råd til det. SKulle ønsket men. Brudekjolene er ikke så gale. Under fem tusen for mange er ikke gale. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peluche Skrevet 16. februar 2004 #13 Del Skrevet 16. februar 2004 Synes kjoler med empireliv kan være flott for gravide jeg- men det forutsetter jo at de ikke er så store. Selskapskjoler med empireliv får du jo kjøpt ganske rimelig flere steder, sikkert også i billigbutikker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peluche Skrevet 16. februar 2004 #14 Del Skrevet 16. februar 2004 Men du, må det være kjole? Jeg husker ikke hvor, men et eller annet sted har jeg sett en buksedrakt for gravide, der det er bukse, capri eller lang, med fler-lags flagretopp over. Det var i et stoff som lignet på blanding av silke og taft- ikke så stivt som taft, men litt samme look'en på stoffet. Det var kjempefint. Helt ubrukelig når jeg ikke har bilde av drakten men... tanken var god altså! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå