Gå til innhold

Gode blogger med vegan- og vegetaroppskrifter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har bestemt meg for å prøve å spise kjøtt kun 3-5 dager i uken. Mest for å skåne naturen og miljøet egentlig, men også for å forhåpentligvis få i meg enda mer grønnsaker.

Jeg kan grunnleggende kokkeferdigheter og er i stand til å lage f.eks. enkle salater og å koke grønnsaker, men jeg kjenner jeg trenger litt mer inspirasjon til hvordan man lager næringsrike og ikke minst mettende måltider uten kjøtt i - og kanskje også uten melkeprodukter, egg eller fisk og. Selv om fisk er veldig sunt, så det skal jeg spise ellers.

Kokebøker er vel og bra, men jeg vil også gjerne følge noen gode blogger med oppskrifter. Både norske og engelske, det viktige er at de inneholder mange gode oppskrifter, helst mest hverdagsmat. Både frokost, lunsj og middager.

Desserter og kaker er ikke så viktig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Av de gode bloggene jeg kommer på i farta, som ikke allerede er nevnt, må disse nevnes (og så får jeg beklage at jeg ikke kan gjøre linkene klikkbare over iPhone):

veganyumyum.com

theppk.com/blog

wouldrathergather.com

manifestvegan.com (vegansk og glutenfri, vel og merke)

sunnmiddag.wordspress.com

undulin.blogspot.com er min favoritt vegan-blogger, den inneholder relativt lite oppskrifter som du er ute etter, men de som kommer er i og for seg enkle og sikkert smakfulle og.

Skrevet

Tusen takk for lenker! Gleder meg til å lære meg nye gode retter uten kjøtt :)

Har raidet nærmeste Asiamat i dag, handlet en del grønnsaker samt kikerter og quinoa. Quinoa har jeg smakt før og det er kjempegodt, og kikertene tenker jeg å lage hummus av. Nam nam!

• 3 år senere...
Gjest Yellowrose
Skrevet

Mariasmat.blogspot.no :)

AnonymBruker
Skrevet

Www.Veganmannen.wordpress.com     Www.veganslife.com

Anonymkode: 2bffe...33f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...