AnonymBruker Skrevet 23. juli 2012 #1 Skrevet 23. juli 2012 Han har begynt å ta inn dyr, og jakte/leke med dem inne i leiligheten. Funnet en død mus, og en annen dag jakta han på en mus mellom beina mine. Da innførte jeg adgangskontroll, så han slipper ikke inn uten videre. Men i dag glapp det, vinduet stod vidåpent og plutselig hører jeg flaksing utenfor. Katten stuper inn gjennom vinduet med en svær skjære i munnen. Fikk skilt dem og fikk fuglen ut. Tenkte å få kakket den siden den så passe halvdau ut. I det jeg skulle sette ned fuglen på bakken ute klarte den å fly avgårde, men den må jo ha brukket bein eller vinger og være ganske mørbanka sånn som katten min mishandla den. Vært ute og sett om jeg finner fuglen, men det er som å finne nåla i høystakken. Kan sitte i et tre eller være hvor som helst. Anonym poster: 7ae92755f3da7219de078e4ea80e02f9
kattepus89 Skrevet 23. juli 2012 #2 Skrevet 23. juli 2012 Det er helt naturlig for katten å gjøre dette. Skjønner at du syns det er ekkelt, våre katter har alltid gjort det. Vet ikke om man kan gjøre så mye annet enn å kanskje prøve å leke mer med den sånn at den får "utløp" der i stedet for på levende fugler/mus.
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2012 #3 Skrevet 23. juli 2012 En annen ting. Om fuglen klarte å fly bort, så er den mest sannsynlig i orden, så ikke tenk mer på det =) Anonym poster: 228e7a52f9ef54663705e1dc3de32a63 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå