AnonymBruker Skrevet 23. juli 2012 #1 Skrevet 23. juli 2012 Velger å være anonym her. I fjor ble jeg gravi, men aborterte da det ikke høvde seg da for hverken meg eller samboer. Vel, nå i det siste har jeg gått med disse symptomene på at jeg skulle være gravid igjen, de samme som ifjor: Ømme bryst, kvalme, ubehagelig stikking i eggstokka og livmora, murringer og divdiv.. tenkte at vi kanskje var gravid nå, ett lite håp var det vel. Tok en test nå, clearblue digital hvor det sto: Ikke gravid Er så sabla lei meg, vet at sjangsen er der til å bli gravid igjen. Er så utålmodig. Må ærlig si det falt en tåre eller 4 når testen var negativ. Vel, pakke sakern mine å komme meg på jobb, ikke helt i humøret. :cry: Anonym poster: 0b1db77f303ef105771a06b79f9b88af
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 23. juli 2012 #3 Skrevet 23. juli 2012 Kanskje det er for tidlig å teste? 2
AnonymBruker Skrevet 1. august 2012 #4 Skrevet 1. august 2012 Nei desverre, fikk besøk av noen som ikke er så hyggelig...<br /><br /> Anonym poster: 35c5cea7f73a6f9d80ad1d60d165d0e6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå