Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hallo damer....

Jeg har et spørsmål.

Hvor jeg kan skrive klage på minn leder i NAV? Hun mobber meg og skriker på meg.... jeg vet bare hvis jeg skriver klagen på NAVkontore det blir ikke effektiv!

Noen som har ide hva kan jeg gjøre?

Takk

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det har blitt foreslått å etablere et kontor som hjelper og kontrollerer kvaliteten på offentlige tjenester som NAV men det har blitt motarbeidet av LO, SV og AP gang på gang dessverre og aldri blitt noe av.

Det nærmeste du kan prøve ellers er fylkesmannen - men ikke ha for store forhåpninger. Ei venninne kontaktet kirkens bymisjon som også har juridisk avdeling og forklarte situasjonen samt spurte om de hadde noen råd. Hun fikk da følge av en av deres ansatte og fikk en helt annen oppførsel. Du kan også alltid kreve å få en annen saksbehandler.

• Liker 1
Skrevet

Hallo damer....

Jeg har et spørsmål.

Hvor jeg kan skrive klage på minn leder i NAV? Hun mobber meg og skriker på meg.... jeg vet bare hvis jeg skriver klagen på NAVkontore det blir ikke effektiv!

Noen som har ide hva kan jeg gjøre?

Takk

Jobber du på NAV?

I så fall bør du kontakte verneombudet eller fagforbundet ditt.

Hvis du er bruker av NAV så har du rett til å bytte saksbehandler.

• Liker 1
  • 1 måned senere...
Skrevet

Nei :smilorange: jeg jobber ikke på Nav. Men jeg har ikke jobb fordi hun ( min "leder" på kontoret ) hjelpe ikke meg... plus hun kan skrike høyt på meg, hun er synt hele tida :kjempesinna: ... Jeg vil skrive klage på henne! Hun må ikke jobbe men meneske.

Men - mitt spørsmål - hvor og hvem gir et beste resultat??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...