Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er blitt utestengt på ubestemt tid fra diskusjon.no bare fordi jeg stilte noen spørsmål om psykose. Var ikke det dårlig gjort?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I hvilke kontekst? Høres merkelig ut om det ikke skulle være tillatt å diskutere helse og psykisk tilstand på norges største nettforum.

• Liker 1
Skrevet

I hvilke kontekst? Høres merkelig ut om det ikke skulle være tillatt å diskutere helse og psykisk tilstand på norges største nettforum.

Jeg spurte blant annet om jeg har psykose, og ramset opp symptomene mine. Nå har jeg ikke lov å se på andres tråder engang.

Skrevet

Jeg vet at enkelte forum er livredde for å bli juridisk ansvarlige for evt feilmedisineringer og feildiagnoser hvor de kan beskyldes for ikke å ha hatt kontroll og fjernet uheldige svar. Kan skyldes dette.

Diskusjon.no er i motsetning til de fleste forum ikke organisasjonsstyrt men eid av et stort mediekonsern som nok har hatt advokater som har satt opp regler for hva de ikke ønsker.

Skrevet

Om du er usikker på om du har psykose burde for for all del ta kontakt med en lege. Tror ikke brukerne på et forum er kvalifiserte nok til å sette diagnose på folk de prater med over nett som de ikke kjenner. Fastlegen din vil hjelpe deg med dette.

• Liker 2
Skrevet

Er du sikker på at det var på grunn av spørsmålet du nle utestengt? Kanskje du utleverte deg for mye og at de bare ville beskytte deg?

• Liker 1
Skrevet

Vi vet ikke hva som er grunnen til at du ble utestengt fra diskusjon.no, men dette må du nok ta opp med dem, og ikke oss, hvis du mener det er gjort en feil.

Hvis du lurer på om du har psykose så anbefaler jeg at du tar kontakt med fastlegen din.

Av fare for at dette skal utvikle seg til en persondiskusjon stenger jeg tråden.

Phaedra,adm

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...